۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
تعداد بازدید: ۱۵۵۵۵۲
شرکت فولاد امیر کبیر کاشان، دلایل فسخ قرارداد ۸۷۸.۱ میلیارد تومانی با شرکت غیربورسی بابت احداث خط اسیدشویی و نورد سرد را اعلام کرد.
کد خبر: ۳۵۴۷۸

شرکت فولادی دلایل فسخ قرارداد ۸۷۸ میلیارد تومانی را اعلام کرد

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، شرکت فولاد امیر کبیر کاشان از دلایل فسخ قرارداد ۸۷۸.۱ میلیارد تومانی با شرکت غیر بورسی بابت احداث خط  اسید شویی و نورد سرد خبر داد و با توقف نماد، بازگشایی شد.

بر اساس این گزارش، فجر اعلام کرد: این شرکت در راستای صیانت از حقوق سهامداران، بازنگری و بروز رسانی گزارش توجیهی فنی و اقتصادی طرح توسعه را در دستور کار قرار داد که نتایج حاصله حکایت از افزایش چند برابری هزینه اجرای پروژه (بخش ارزی و ریالی) دارد.

همچنین بررسی طرح‌های توسعه صنایع پایین دستی و بالا دستی و مضافاً عدم امکان تحصیل درآمدی پایدار بواسطه کاهش تقاضای بازار و مازاد ظرفیت نصب شده در افق ۱۴۰۵ به بعد (همزمان با شروع دوران بهره برداری) منجر به عدم توجیه اقتصادی طرح شده است؛ لذا این شرکت اقدام به مطالعه طرح توسعه جایگزین کرده که مشخصات و مستندات طرح متعاقبا پس از تصویب در هیات مدیره شرکت به تفصیل و در قالب گزارشات تفسیری مدیریت به اطلاع سهامداران خواهد رسید. طرف قرارداد شرکت جهان پارس بابت احداث خط ۵۰۰ هزار تنی اسیدشویی و ۳۰۰ هزار تنی نورد سرد به ارزش ۸۷۸.۱ میلیارد تومان بود که ۱۹ آذر فسخ شد.

/بورس پرس.

برچسب ها: صنایع فولاد فولادسازان بورس
ارسال نظر
آخرین اخبار