۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
تعداد بازدید: ۱۶۰۷۲۸
شرکت فولاد شاهرود اعلام کرد: این مدت توقف قبلا در محاسبات بودجه سال 1402 لحاظ شده و میزان سود و فروش و تولید پیش بینی شده با در نظر گرفتن توقفات تولید در بازه یک ماهه فصل سرما بود.
کد خبر: ۳۵۷۰۵

توقف تولید میلگرد برای افت فشار گاز

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، شرکت فولاد شاهرود از توقف تولید میلگرد پیرو ضرورت کاهش مصرف گاز و افت فشار خط ورودی و استفاده از این فرصت برای تعمیرات کوره پیشگرم نورد خبر داد و با توقف یک ساعته نماد، آماده بازگشایی شد.

بر اساس این گزارش، "فرود" اعلام کرد: پیرو چندین نوبت اخطار تلفنی و حضوری اداره گاز شاهرود مبنی بر ضرورت کاهش مصرف به میزان 50 درصد دیماند و کاهش فشار خط ورودی از ایستگاه اندازه گیری از 250 به 40 پوند، عملا امکان ادامه تولید بخش نورد مقدور نبود.

لذا با توجه به این موضوع تصمیم به توقف تولید میلگرد گرفته شد. به منظور استفاده بهینه از بازه توقف زمستانی پیش تر مقرر شده بود مشعل های جدید کوره پیشگرم نورد که دارای بهره وری بالاتر است و قابلیت استفاده از سوخت دوم در آن دیده شده در این بازه تعویض و نسبت به اصلاح لوله کشی و تاسیسات مربوط به سوخت دوم اقدام شود.

همچنین در این بازه زمانی تعمیرات اساسی نسوز کوره و تجهیزات مکانیکی خط نورد صورت می پذیرد. زمان شروع این توقف 5 دی ماه و زمان راه اندازی تولید میلگرد 28 دی ماه پیش بینی می شود. ضمناً این مدت توقف قبلا در محاسبات بودجه سال 1402 لحاظ شده و میزان سود و فروش و تولید پیش بینی شده با در نظر گرفتن توقفات تولید در بازه یک ماهه فصل سرما بود.

برچسب ها: فولادسازان بازار میلگرد تولید داخل گاز
ارسال نظر
آخرین اخبار