۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷
تعداد بازدید: ۱۴۳۷۶۹
مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران از نگاه مدرسه محوری در تصمیمات ترافیکی مهرماه خبر داد.
کد خبر: ۳۳۶۶۶

اقدامات ترافیکی برای استقبال از مهر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، آمادگی برای استقبال از مهر، یکی از مهم‌ترین و پُرمسئولیت‌ترین اقدامات ترافیکی برای مدیریت شهری است و تلاش می‌کنیم تا بهترین عملکرد خود را در این حوزه انجام دهیم. مهدی گلشنی مدیر کل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران با بیان این مطلب به رفع گره‌های ترافیکی اطراف مدارس و تأمین ایمنی حداکثری حمل و نقل دانش‌آموزان تاکید کرد.

به گفته او طبق آمار مرکز کنترل ترافیک و گزارش پلیس راهور، شناورسازی ساعت‌ها در سال گذشته، ۱۵ درصد به بهبود وضعیت ترافیک آغاز مهر کمک کرد.

مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران در ادامه گفت: «مناطق برای تمامی مدارس باید یک برنامه مدیریت ترافیک داشته باشند و علاوه بر آن در حوزه ترافیک هم باید در خصوص رفع گره‌های ترافیکی، تقویت ایمنی، ساماندهی حمل و نقل همگانی، آموزش و اطلاع‌رسانی و ... برنامه ریزی کنند.»

گلشنی با اشاره به مصوبات ستاد استقبال از مهر، اهمیت و ضرورت هم‌افزایی آموزش و پرورش و شهرداری تهران و با بیان این که سرویس مدارس، یکی از دغدغه‌های اصلی و جدی حمل و نقلی در پایتخت است، تاکید کرد: «موضوع سرویس مدارس، تکلیفی است که ساماندهی آن بر عهده سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی است و اقدامات مهم و مؤثری برای جابه‌جایی ایمن و مناسب دانش‌آموزان برای مهرماه در دست انجام است.»/همشهری آنلاین 

 

برچسب ها: حمل و نقل عمومی تهران ترافیک تهران #شهرداری تهران مهر ماه پلیس راهور
ارسال نظر
آخرین اخبار