۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹
تعداد بازدید: ۸۶۸۱۷
فرمانده انتظامی شاهرود از کشف یک هزار لیتر نفت سفید قاچاق در محور طرود_شاهرود خبر داد و گفت: در این راستا راننده این وانت دستگیر و خودرو توقیف شد.
کد خبر: ۳۳۶۹۷

یک‌هزار لیتر نفت سفید قاچاق در شاهرود کشف شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، سرهنگ علی کریمی صبح سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی شاهرود بابیان اینکه روز گذشته به همت مأموران پاسگاه انتظامی طرود هزار لیتر نفت سفید قاچاق خارج از شبکه توزیع کشف شد، ابراز داشت: ماجرا از این منوال که مأموران پاسگاه انتظامی طرود به یک خودرو وانت مشکوک و آن را متوقف می‌کنند.

وی ضمن بیان اینکه در بازرسی این خودرو مشخص شد که وانت حاوی بنزین قاچاق است، افزود: با محرز شدن جرم راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه طبق نظر کارشناسان ارزش فرآورده سوختی قاچاق کشف شده ۲۰۰ میلیون ریال برآورد می‌شود، ابراز داشت: خودرو وانت نیز توقیف و محموله کشفی ثبت و ضبط شده است.

کریمی ضمن بیان اینکه مبارزه با قاچاق سوخت و منابع ملی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد، در ادامه تصریح کرد: بر این اساس برای مقابله با فعالیت‌های مجرمانه از این قبیل اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق عمده سوخت تداوم خواهد داشت.

وی افزود: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت کسب هرگونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان بلافاصله موضوع را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهد تا موضوع رسیدگی شود./مهر

برچسب ها: نیروی انتظامی سمنان علی کریمی شاهرود قاچاق سوخت مبارزه با قاچاق کالا بنزین
ارسال نظر
آخرین اخبار