۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵
تعداد بازدید: ۱۸۲۴۰۲
نمایشگاه آثار هنری هنرمندان به نام کشور با حمایت اتاق بازرگانی ایران و سوئیس با عنوان هنر فراتر از فردا آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۳۳۸۲۹

برگزاری نمایشگاه آثار هنری هنرمندان مطرح ایرانی با حمایت اتاق بازرگانی ایران و سوئیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، مدیر بخش بانوان کارآفرین و همچنین بخش هنری و فرهنگی اتاق بازرگانی ایران و سوئیس، هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارتباط بیشتر بین هنرمندان ایرانی و دیپلمات ها دانست و یادآور شد : هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی آثار هنری هنرمندان ایرانی و ارتباط بیشتر هنرمندان ایرانی و دیپلمات ها  بوده است. شیرین گلکار تصریح کرد: در این نمایشگاه ۲۶ اثر هنری از هنرمندان معاصر ایرانی نظیر نیلوفر قادری نژاد، مهرداد خطایی، کوروش گلناری، بهنام کامرانی، سمیرا البرز کوه، بابک بهارستانی، پارسا حسیین پور، سحر صالحی و اعظم عیسی زاده شامل تابلو های نقاشی و آثار هنری حجمی به نمایش گذاشته شده است. وی خاطر نشان کرد : این نمایشگاه در روز نخست خود میزبان نمایندگانی از سفارت سوئیس بود و در نظر داریم تا برگزاری چنین نمایشگاه هایی را ادامه بدهیم. وی همچنین ادامه داد : دو سال گذشته نیز چنین نمایشگاهی با حمایت اتاق بازرگانی ایران و سوئیس در ژنو برگزار شد که اتفاقا مورد استقبال نیز قرار گرفت. گلکار اظهار داشت : این نمایشگاه پذیرای میهمانانی از روسا و مدیران بنگاه های اقتصادی عضو اتاق بازرگانی ایران و سوئیس بوده  بازدید آن برای عموم نیز آزاد است وفعالیت آن تا ۲۰ شهریور ماه نیز ادامه دارد.

 

برگزاری نمایشگاه آثار هنری هنرمندان مطرح ایرانی با حمایت اتاق بازرگانی ایران و سوئیسبرگزاری نمایشگاه آثار هنری هنرمندان مطرح ایرانی با حمایت اتاق بازرگانی ایران و سوئیسبرگزاری نمایشگاه آثار هنری هنرمندان مطرح ایرانی با حمایت اتاق بازرگانی ایران و سوئیسبرگزاری نمایشگاه آثار هنری هنرمندان مطرح ایرانی با حمایت اتاق بازرگانی ایران و سوئیسبرگزاری نمایشگاه آثار هنری هنرمندان مطرح ایرانی با حمایت اتاق بازرگانی ایران و سوئیس

برچسب ها: نمایشگاه هنری هنرمندان #اتاق بازرگانی تهران سوئیس
ارسال نظر
آخرین اخبار