۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶
تعداد بازدید: ۹۴۱۰۵
هشتمین نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته آغاز به کار می‌کند؛
اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته (ایران فارما) که از پنجم تا هفتم مهر ماه در مصلای امام خمینی (ره) و با حضور فعالان حوزه تولید و تامین دارو برپا می‌شود، حضور خواهد داشت.
کد خبر: ۳۴۵۴۰

حضور اتاق بازرگانی تهران در ایران فارما

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، هشتمین نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته (ایران فارما) روز چهارشنبه پنجم مهر ماه کار خود را در مصلای امام خمینی (ره) آغاز می‌کند. این نمایشگاه به‌ عنوان بزرگترین گردهمایی تخصصی دارویی ایران، توسط سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران و با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان غذا و دارو و با مشارکت گسترده شرکت‌های داروسازی داخلی و خارجی، انجمن‌ها و سندیکاها و سایر نهادهای مرتبط تا هفتم مهر ماه و در محل مصلای امام خمینی تهران  برگزار می گردد .

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی تهران، آیین گشایش این نمایشگاه با حضور محمود نجفی عرب، رئیس اتاق تهران، و مسوولان وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، رئیس و اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری، رئیس سازمان غذا و دارو، مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت، برخی سفرا و هیات‌های تجاری بین‌المللی و فعالان حوزه سلامت در ساعت ۱۰.۳۰ روز ۵ مهرماه  برگزار می‌شود.

اتاق بازرگانی تهران نیز به منظور ارائه خدمات و مشاوره به فعالان اقتصادی در این نمایشگاه حضور فعال داشته و با معرفی خدمات قابل ارائه و برگزاری نشست‌های دو و چند جانبه در کنار تولیدکنندگان و بازرگانان این حوزه خواهد بود.

برچسب ها: #اتاق بازرگانی تهران نمایشگاه بین المللی نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته
ارسال نظر
آخرین اخبار