۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴
تعداد بازدید: ۱۴۶۱۳۸
کاپیتان رامین حمزهٔ رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت هواپیمایی قشم در ششمین روز از شروع پرواز های اربعین این شرکت از بخش های مختلف ترمینال سلام بازدید نمودند و از نزدیک در جریان روند خدمات دهی به زائرین ابا عبدالله حسین ع قرار گرفتند.
کد خبر: ۳۴۰۱۱

بازدید میدانی رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و مدیرعامل هواپیمایی قشم از ترمینال سلام

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، کاپیتان رامین حمزهٔ رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت هواپیمایی قشم در ششمین روز از شروع پرواز های اربعین این شرکت از بخش های مختلف ترمینال سلام بازدید نمودند و از نزدیک در جریان روند خدمات دهی به زائرین ابا عبدالله حسین ع قرار گرفتند.

کاپیتان حمزهٔ در این بازدید اظهار کرد: تکریم مسافران و پاسخگویی مستقیم به زائرین اربعین، از اولویت های شرکت هواپیمایی قشم بوده و تا به امروز بیش از ده هزار بلیت را به زائرین اربعین عرضه کرده ایم که اکثریت این بلیت ها از طریق سایت اینترنتی فروش هواپیمایی قشم ارائه گردیده است.

وی همچنین در این بازدید میدانی، خاطر نشان کرد که از افتخارات ماست که روزانه سه تا چهار پرواز با هواپیمای پهن پیکر به نجف اشرف داشته ایم و کلیه بلیت ها نیز بر اساس نرخ مصوب سازمان هواپیمایی کشوری و به صورت اینترنتی به فروش رسانده ایم.

بازدید میدانی رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و مدیرعامل هواپیمایی قشم از ترمینال سلام

ایشان همچنین افزود؛ نظر به اهمیت اربعین و با توجه به دستورات دولت محترم و سازمان هواپیمایی کشوری، فرکانس برخی از پرواز های خارجی شرکت را کم نموده ایم تا با بیشترین ظرفیت خود در خدمت زائرین ابا عبدالله حسین ع باشیم.

گفتنی است طی این بازدید میدانی، ریاست محترم سازمان هواپیمایی کشوری و همچنین مدیرعامل محترم شهر فرودگاهی امام خمینی ره حضور داشتند و از نزدیک در جریان روند عملیاتی پرواز های اربعین و خدمت رسانی به زوار قرار گرفتند.

لازم به ذکر است از دیگر اقدامات شرکت هواپیمایی قشم برپایی موکب اربعین در ترمینال سلام و همچنین نجف اشرف و پذیرایی و اهداء بسته های فرهنگی به زائرین محترم اربعین حسینی می‌باشد.

برچسب ها: سازمان هواپیمایی کشوری هواپیمایی قشم بازدید پروازهای اربعین
ارسال نظر
آخرین اخبار