۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
تعداد بازدید: ۹۶۶۰۷
کاپیتان رامین حمزه، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت هواپیمایی قشم، به همراه مهندس میرابی‌زاده، مدیرعامل محترم شرکت توسعه پاسدار آسمان کیش و اعضای هیئت مدیره قشم ایر، روز دوشنبه ۲۳ اسفندماه، از روند پایان عملیات چک سنگین هواپیمای ایرباس ۶۰۰-۳۰۰ A، بازسازی کامل کابین و رنگ‌آمیزی طرح جدید آن در فرودگاه مهرآباد بازدید کردند.
کد خبر: ۱۱۳۷۱

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، اقدامات انجام شده طی زمان چک سنگین و تجهیز آن به پیشرفته‌ترین سیستم ناوبری و ردیابی هواپیما (Aircraft Trackin) ADS-BOUT، محدودیت پروازی هواپیمای ایرباس ۶۰۰-۳۰۰ A را در کلیه مقاصد پروازی رفع کرده است.
همچنین در طول چک C این هواپیما، اقداماتی مانند رنگ آمیزی کامل بدنه، انجام بیش از یک هزار دستورالعمل تعمیراتی و اصلاحیه‌های لازم و بازسازی کامل کابین هواپیما در جهت ارتقاء خدمات به مشتریان انجام پذیرفته است. تمامی این اقدامات با حمایت‌های بی دریغ مدیرعامل جدید و اعضای محترم هیئت مدیره و زحمات کلیه همکاران و در شرایط تحریم، با اعتقاد راسخ به توان داخلی محقق شده است؛ به حول و قوه الهی این هواپیما پس از انجام موفقیت آمیز پرواز‌های آزمایشی، از دیروز به چرخه عملیاتی و ناوگان قشم‌ایر در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) اضافه شد.

برچسب ها: هواپیمایی قشم ایرباس صنعت هوایی
ارسال نظر
آخرین اخبار