۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸
تعداد بازدید: ۸۶۸۶۷
وزیر اقتصاد و دارایی گفت: بیمه‌گری هوشمند مردم مدار و ایجاد تحول در بیمه اولویت‌های اصلی در این صنعت است.
کد خبر: ۳۴۱۲۶

بیمه‌گری هوشمند مردم مدار، اولویت اصلی در صنعت بیمه است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، سید احسان خاندوزی در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل بیمه مرکزی گفت: بیمه‌گری هوشمند مردم مدار یکی از مهم ترین برنامه های است که باید مدیران بیمه و به ویژه استاد هاشمی به آن توجه کرده و آن را در دستور کار خود قرار دهد.

به گفته وزیر اقتصاد و دارایی بیمه‌گری هوشمند مردم مدار با درجه فراگیری بالا می تواند نقطه عطفی باشد که صنعت بیمه را به سمت وسوی تقویت و رونق هدایت کند  و در این زمینه باید وفاق جمعی را  هم فراهم کند.

او می‌گوید: با توجه به برنامه هفتم  توسعه و تاکید بر حوزه ایجاد تحول در صنعت بیمه باید این موضوع و حرکت در این حوزه  مورد تایید دولت قرار گیرد و  همواره‌  دولت و مجلس در این زمینه تاکید دارند و به طور قطع در طول برنامه هفتم  اتفاقات مهمی در صنعت بیمه رخ خواهد داد و این حرکت حتما مورد تایید دولت و مجلس قرار میگیرد.

او اظهار کرد: باید در صنعت بیمه برای خود فرصت ایجاد کنیم و در این زمینه برنامه هایی مطرح شده است که اصلاحات نهایی روی آن در حال انجام است و مسیر گذشته و تحولی که توسط آقای بهزادپور صورت گرفته بود باید توسط استاد هاشمی  انجام شود.

وزیر اقتصاد و داریی در انتها با اشاره به اینکه صنعت بیمه با قوانین ۵۰ سال پیش در حال اجرای فعالیت های خود است، گفت:  بنابراین در همین دوره دولت متن لایحه ای را آماده  و برای سده جدید کشور خط قانونی جدیدی را در صنعت بیمه ترسیم کرده است./باشگاه خبرنگاران جوان 

 

 
برچسب ها: صنعت بیمه بیمه مرکزی وزیر اقتصاد سید احسان خاندوزی
ارسال نظر
آخرین اخبار