۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
تعداد بازدید: ۲۲۲۴۸۲
مدیرعامل شرکت بیمه البرز، اظهارکرد که شرکت ملی نفت ایران از صنعت بیمه برای ورود به سرمایه گذاری در حوزه نفت و گاز دعوت کرده که شروع بسیار خوبی است.
کد خبر: ۳۴۴۸۰

اهداف مهم و جزییات نشست مشترک صنعت نفت و بیمه مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، موسی رضایی میرقائد درخصوص  نشست هم‌اندیشی شرکت ملی نفت ایران با شرکت‌های بیمه‌ای گفت: وزارت نفت قصد دارد که یک سرمایه گذاری در حوزه نفت و گاز انجام دهد و از آنجایی که کشور در شرایط تحریم قرار گرفته و نمی تواند از خارج از کشوربرای سرمایه گذاری منابع جذب کرد از صنایع دیگر برای ورود به این حوزه دعوت کرده است.

وی، افزود: شرکت ملی نفت ایران برنامه های خود را در نشست هم‌اندیشی با شرکت‌های بیمه‌ای تشریح کرد تا با توجه به جذابیتی که حوزه نفت و گاز دارد این صنعت هم به این حوزه ورود کند.

مدیرعامل شرکت بیمه البرز، تصریح کرد:با نظام بانکی هم برای سرمایه گذاری یکی از میادین نفتی توافقاتی انجام شده و به صنعت بیمه هم برای ورود به سرمایه گذاری در حوزه نفت و گاز پیشنهاد داده شد که با توجه به بازدهی مناسبی که این سرمایه گذاری خواهد داشت صنعت بیمه می تواند از این بازار استفاده کند.

رضایی میرقائد، توضیح داد که صنعت بیمه هم بعد از جمع بندی و برنامه ریزی های لازم در هفته های آتی از شرکت ملی نفت ایران دعوت خواهد کرد تا بتوانند تفاهم نامه ای را با حضور رییس کل بیمه مرکزی، دبیرکل سندیکای بیمه گران و مدیران عامل شرکت های بیمه ای امضا کنند که در این راستا صنعت بیمه هم بتواند بخشی از سرمایه گذاری های خود را به سمت صنعت نفت و گاز هدایت کند.

وی، ادامه داد: اینکه صنعت  نفت از صنعت بیمه دعوت کرده و با معرفی توانمندی ها و میزان سوددهی در بازه های بلندمدت، میان مدت و کوتاه مدت ،تضمین های لازم را هم بیان کند تاکنون بسیار کم اتفاق افتاده است و حرکت شرکت ملی نفت ایران بسیار خوب بوده است.

مدیرعامل شرکت بیمه البرز با بیان اینکه این حرکت شرکت ملی نفت برای توسعه همکاری های مشترک شروع بسیار خوبی است، گفت: انتظار داریم که مراحل بعدی کار با حضور بیشتر مدیران صنعت بیمه و حوزه نفت برگزار و منجر به یک اتفاق خوب شود،زیرا وقتی سرمایه گذاری در بخش تولید راه بیفتد منجر به ایجاد اشتغال و ارز آوری در کشور شده  و تعداد زیادی از مشاغل نیز رونق می گیرند.

برچسب ها: بیمه البرز صنعت بیمه شرکت ملی نفت ایران شرکت بیمه ای #سرمایه گذاری همکاری مشترک
ارسال نظر
آخرین اخبار