۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹
تعداد بازدید: ۵۸۴۸۹
فعال سیاسی اصولگرا درباره جبهه پایداری گفت: اعضاء جبهه پایداری آمار قابل توجهی ندارند و کل جمعیت رسمی این تشکل در حد و تعداد دو اتوبوس هستند اما باید درباره این تشکل تاکید کرد که «۹۸ نفر در مقابل ۹۸ درصد مردم ایستاده اند» و زورگویی می‌کنند.
کد خبر: ۳۴۶۱۳

۹۸ نفر در مقابل ۹۸ درصد مردم ایستاده اند

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، به نظر می رسد یکی از اصلی ترین نقش ها در انتخابات آتی مجلس با جبهه پایداری باشد، نقشی نه برخاسته از میزان اثرگذاری که نشات گرفته از برهم زدن میز وحدت اصولگرایان، تشکلی که همواره برای رسیدن به وحدت باج خواهی کرده و شش ماه تا برگزاری انتخابات مجلس دوازدهم ساز جدایی از اصولگرایان را کوک کرده است .

مشاور علی لایجانی در مجلس دهم ادامه داد: مدیریت جبهه پایداری از مفلسی ابتدای انقلاب به قارون‌های سیاسی تبدیل شده و در حال خالص‌سازی هستند.

منصور حقیقت‌پور ، درباره این موضوع گفت: همان‌طور که سابقا نیز تاکید کرده ام، اعضاء جبهه پایداری آمار قابل توجهی ندارند و کل جمعیت رسمی این تشکل در حد و تعداد دو اتوبوس هستند اما باید درباره این تشکل تاکید کرد که «۹۸ نفر در مقابل ۹۸ درصد مردم ایستاده اند» و زورگویی می‌کنند.
وی در ادامه افزود: این رفتارها و روحیات نشان از خودشیفتگی و خودبرتربینی این جریان است که در تعاریفی که می‌کنند خود را خالص‌ترین، ولایی‌ترین، حزب‌اللهی‌ترین و بسیجی‌ترین چهره‌های این انقلاب معرفی می‌کنند.
حقیقت‌پور با بیان این که «این ادبیات و رویه نشان دهنده غرور این جریان است»، تاکید کرد: این نگاه نشان می دهد این جریان انحصارطلب و تک‌رو است و به جز خود کسی را در جمهوری اسلامی ایران قبول ندارد.
/ جمهوریت.

 

 
 
 
برچسب ها: جبه پایداری انتخابات مجلس ۱۴۰۲ لاریجانی اصولگرا
ارسال نظر
آخرین اخبار