۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴
تعداد بازدید: ۹۱۵۸۶
وزارتخانه های نیرو و نفت موظفند آب، برق و گاز مجتمع های شیلاتی و سوخت مورد نیاز برای توسعه ناوگان صید فراساحلی را فراهم کنند.
کد خبر: ۳۴۸۰۱

سازوکار مجلس به منظور افزایش صید محصولات شیلاتی کشور

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، نمایندگان در جلسه علنی امروز(دوشنبه،24مهر) مجلس شورای اسلامی،  بندهای (ب) و (پ)ماده 63 لایحه برنامه هفتم توسعه را به تصویب رساندند و بر این اساس نمایندگان مجلس شورای اسلامی وزارت جهاد کشاورزی را موظف کرد با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نسبت به بومی سازی تجهیزات مورد نیاز پرورش ماهی در قفس و تسهیل شرایط لازم برای ایجاد مراکز خوراک ماهی و میگو و تکثیر ماهیان اقدام کند. 

ماده 63- به منظور افزایش صید محصولات شیلاتی کشور و ارتقای نقش و جایگاه پروتئین دریایی در سبد غذایی خانوارها اقدامات زیر انجام می گردد:

ب- وزارتخانه های نیرو و نفت موظفند آب، برق و گاز مجتمع های شیلاتی و سوخت مورد نیاز برای توسعه ناوگان صید فراساحلی را فراهم کنند.

پ- وزارت جهاد کشاورزی موظف است با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نسبت به بومی سازی تجهیزات مورد نیاز پرورش ماهی در قفس و تسهیل شرایط لازم برای ایجاد مراکز خوراک ماهی و میگو و تکثیر ماهیان اقدام کند. 

همچنین بند (الف) برای بررسی بیشتر ورفع ابهام به کمیسیون تلفیق ارجاع شد.

/فارس.

برچسب ها: #مجلس شورای اسلامی #وزارت نفت #وزارت نیرو #سازمان جهاد کشاورزی
ارسال نظر
آخرین اخبار