۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
تعداد بازدید: ۴۹۶۸۵۲
بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی طی امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد.
کد خبر: ۳۴۹۰۷

افتتاح بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ، بزرگترین رویداد صنعت لوازم خانگی در قالب بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی در محل برگزاری دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از امروز سوم آبان ماه شروع به کار کرد.

افتتاح بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی از امروز تا ۶ آبان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران ادامه دارد و علاقمندان این حوزه می‌توانند با مراجعه به سئول از این رویداد صنعتی دیدن نمایند.

 

دکتر برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صمت در پی بازدید از بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی گفت: بیشترین تاکیدی که امسال در خصوص برگزاری این نمایشگاه داشتیم این بود که بیشتر در حوزه هوشمندی باشد. سال قبل بیشتر تاکیدمان در حوزه خدمات پس از فروش و رضایت مشتری بود. طبق مشاهده‌ای که از محصولات این نمایشگاه داشتیم، در حوزه لوازم خانگی هوشمند تبلیغات بسیار خوبی را شاهد بوده‌ایم. این مسئله ان شاالله می‌تواند به یک رشد دانش عمومی در حوزه هوشمندی در بین خانواده‌ها منجر شود.

قیمت‌گذاری دستوری به نفع مردم حل شد/ بازار ایران را در عراق نباید به رقبا بسپاریم!/ رشد 16درصدی تولید نسبت به 6 ماه قبل

وی افزود: عمده واحد‌های تولیدی کشور در راستای رشد تولید اقدامات بسیار خوبی را انجام داده‌اند، اما گلایه‌های جامعه صنعتی که انتظار دارند در سال رشد تولید سایر دستگاه‌ها همراهی‌های لازم را انجام دهند و حداقل‌هایی که درسال گذشته برای این افراد تامین شده بود دوباره امسال هم استمرار دهند، وارد است.
قیمت‌گذاری دستوری به نفع مردم حل شد/بازار ایران را در عراق به رقبا نسپاریم!/ رشد 16درصدی تولید نسبت به 6 ماه قبل
معاون صنایع عمومی وزارت صمت خطاب به مدیران بانک‌ها گفت: مدیران بانک‌ها کاملا توجه کنند که امسال سال رشد تولید است. به جای اینکه در حوزه‌های مختلف بنگاهداری کنند، در راستای تولید سرمایه‌گذاری انجام دهند. درخواست ما این است که حتما کاری که سال قبل در قالب ۷۰ هزار میلیارد تومان اوراق گام انجام شده بود. حداقل با همان حجم امسال هم انجام شود. طبق آماری که هم اکنون دارم هنوز ۵ هزار میلیارد تومان است و این یک مقدار نگران‌کننده است. حتما ما تا پایان سال نیازمند همراهی همه مسئولین هستیم.

مخبر و وزیر مجموعه‌هایی را که با صنعت لوازم خانگی همراهی ندارند دعوت کنند تا تکالیف قانونی‌شان را انجام دهند!

برادران خاطرنشان کرد: ما از این سمت به دنبال توسعه هستیم. برخی از سیاست‌ها، سیاست‌های انقباضی است. این مسائل یک مقدار موضوعات را دچار تعارض می‌کند. بنده درخواست‌های لازم هم انجام دادم. ان شاالله که آقای دکتر مخبر و وزیر محترم به این موضوع ورود داشته باشند و به نوعی برخی مجموعه‌هایی را که همراهی‌های لازم را با بخش صنعت لوازم خانگی ندارند، دعوت کنند تا تکالیف قانونی‌شان را انجام دهند.

قیمت‌گذاری دستوری به نفع مردم حل شد/ بازار ایران را در عراق نباید به رقبا بسپاریم!/ رشد 16درصدی تولید نسبت به 6 ماه قبل
هنوز وعده‌های نظامات بانکی در خصوص حمایت از تولید را ندیده‌ایم!

وی به با اشاره به رشد تولید ۱۶ درصدی گفت: تولیدکنندگان همیشه نقش خود را به خوبی ایفا کردند. علی رغم اینکه امسال بسیاری از مشکلات برای ما پررنگ‌تر شده نسب به ۶ ماه قبل رشد تولید ۱۶ درصدی را شاهد بودیم. دغدغه بنده برای چند ماه آینده یک موضوع عراق است که درخواست دارم تمامی رسانه‌ها پیگیری بفرمایند. ما نباید بازار خودمان را در عراق به رقبای همسایه بسپاریم. دیگری بحث نظامات بانکی است. هنوز ما آن وعده‌هایی که در خصوص حمایت از تولید داده شده بود، ندیده‌ایم.

معاون صنایع عمومی وزارت صمت در جواب سوال خبرنگار خطوط در خصوص قیمت‌گذاری دستوری تصریح کرد: در نشستی که با حضور انجمن و مسئولان ذی ربط برگزار کردیم، الحمدلله به تفاهم رسیدیم. با نگاهی که آقای وزیر و همراهی که انجمن‌ها دارند، به نفع مردم این موضوع حل شده است.

برچسب ها: نمایشگاه لوازم خانگی وزیر صنعت معدن تجارت نمایشگاه بین المللی
ارسال نظر
آخرین اخبار