۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
تعداد بازدید: ۳۲۳۷۵۷
گزارش خطوط از حضور بیش از ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی؛
مراسم افتتاحیه بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تهران دقایقی پیش در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور عزت الله اکبری تالارپشتی، رئیس کمیسیون صنایع مجلس، جمعی از فعالان صنعت و استقبال بازدیدکنندگان برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۹۶۲

نمایشگاه بین‌المللی صنعت افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، مراسم افتتاحیه بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دقایقی پیش در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور عزت الله اکبری تالارپشتی، رئیس کمیسیون صنایع مجلس برگزار شد.

در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران ابزارآلات، تجهیزات صنعتی، قطعات صنعتی و کارگاهی، محصولات خط تولید، اتوماسیون‌های صنعتی، صنایع پیشرفته و نوین، انواع خدمات و ... در فضایی نزدیک به ۱۸۰۰۰ متر مربع با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی از کشورهای چین، آلمان، الجزایر، ترکیه، تایوان، هند، سوئیس، ژاپن، چک، کره و ... به نمایش گذاشته شده است و مهم ترین هدف برگزاری این نمایشگاه نمایش توانمندی‌های صنایع مختلف  و همچنین فراهم کردن شرایط صادرات برای حوزه‌های مختلف است.

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران از تاریخ ۱۳ الی ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی برگزار می‌ شود و عموم مردم می‌توانند از این رویداد طی ساعات ۸ صبح تا ۱۵ بعد از ظهر بازدید به عمل آورند.

 

برچسب ها: نمایشگاه صنعت نمایشگاه بین المللی تهران مراسم افتتاحیه
ارسال نظر
آخرین اخبار