۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
تعداد بازدید: ۴۹۸۰۲۳
رییس کمیسیون رمز ارز و بلاکچین نصر کشور گفت: احتمال اینکه قیمت بیت کوین از ۶۹ هزار دلار هم رد شود ، وجود دارد. البته این بستگی به اتفاق‌های بازارهای رمز ارز دارد. با توجه به افزایش سختی شبکه بیت کوین تعداد ماینرها و هش ریت در حال افزایش می‌باشد. همچنین تعداد کیف پول‌هایی که بیت کوین‌های بالایی دارند افزایش پیدا کرده است.
کد خبر: ۳۵۱۷۲

نگاهی به آینده بیت کوین/ اگر این مورد تصویب شود، قیمت بیت کوین افزایش خواهد یافت

ورود ۷۰ میلیارد دلار به بازار بیت کوین! /ساختگی بودن معاملات بیت کوین در صرافی‌ها باید سندیت داشته باشد

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، افشین آشوری، رییس کمیسیون رمز ارز و بلاکچین نصر کشور در گفتگو با خبرنگار خطوط به روند قیمت بیت کوین پرداخت و مطرح کرد: بیت کوین همانند تمامی بازارها یک سری نوسانات را تجربه کرده به طوری که طی دو ماه اخیر روند صعودی به خود گرفته و این روزها روی قیمت ۳۸ دلار معاملات مختلفی انجام شده است. ضمن آنکه بیت کوین روند خاصی دارد و باید آن روند خود را طی کند.

احتمال اینکه قیمت بیت کوین از ۶۹ هزار دلار هم رد شود، وجود دارد البته این بستگی به اتفاق‌های بازارهای رمز ارز دارد.

آشوری ادامه داد: بیت کوین کیفیت طلای دیجیتال را در اولین بحث رمز ارزها دارد. ما در سال ۲۰۲۴ هاوینگ بیت کوین را خواهیم داشت. احتمال اینکه قیمت بیت کوین از ۶۹ هزار دلار هم رد شود وجود دارد. البته این بستگی به اتفاق‌های بازارهای رمز ارز هم دارد. با توجه به افزایش سختی شبکه بیت کوین تعداد ماینرها و هش ریت در حال افزایش می‌باشد همچنین تعداد کیف پول‌هایی که بیت کوین‌های بالایی دارند افزایش پیدا کرده است. البته ناگفته نماند که رمزارزهای دیگر هم افزایش قیمت‌ چشمگیری را داشتند. 

وی به ساختگی بودن معاملات بیت کویت اشاره کرد و افزود: ساختگی بودن معاملات بیت کوین در صرافی‌ها باید سندیت داشته باشد، امکان دارد در این بین بازارگردان‌ها کارهایی را انجام دهند. 

نگاهی به آینده بیت کوین/ اگر این مورد تصویب شود، قیمت بیت کوین افزایش خواهد یافت

رییس کمیسیون رمز ارز و بلاکچین نصر کشور مطرح کرد: برخی ادعاهایی دارند در خصوص اینکه قیمت بیت کوین کاهش می‌یابد. در این مورد باید روند بازار را نگاه کنیم و ببینیم به چه صورت است. به نظر بنده نه آن سقوط قیمت و نه آن افزایش عجیب و غریب اتفاق خواهد افتاد.

مسئله اصلی که باعث افزایش قیمت بیت کوین شده، پذیرش رمز ارزها در جوامع بین‌المللی است

آشوری متذکر شد: بنابر آخرین خبر ۷۰ میلیارد دلار به بازار بیت کوین وارد شده است که این موضوع می‌تواند قابل تامل باشد.

وی ادامه داد: مسئله اصلی که باعث افزایش قیمت بیت کوین شده، پذیرش رمز ارزها در جوامع بین‌المللی است و در صورت تایید ETF معاملاتی آتی اگر این مورد تصویب شود، قیمت بیت کوین افزایش خواهد یافت.

رییس کمیسیون رمز ارز و بلاکچین نصر کشور در پایان مطرح کرد: پذیرش بیت کوین به عنوان یک کلاس دارایی دیجیتال یا طلای دیجیتال در جامعه بین‌الملل در حال افزایش است خیلی ها معتقدند که بیت کوین در آینده به عنوان یک رمز ارز واحد بین جوامع بین الملل مورد استفاده قرار خواهد گرفت که امکان سهولت، امنیت و جابجایی را دارد و دیگر کسی نمی‌تواند بحث تحریم و دخالت روی این موضوع را داشته باشد.

نگاهی به آینده بیت کوین/ اگر این مورد تصویب شود، قیمت بیت کوین افزایش خواهد یافت

برچسب ها: بیت کوین رمز ارز سقوط افزایش قیمت جوامع بین‌الملل عجیب و غریب رمزارزها
ارسال نظر
آخرین اخبار