۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
تعداد بازدید: ۵۶۵۱۶۹
مدیرکل بهزیستی استان زنجان خبرداد؛
مدیرکل بهزیستی استان زنجان، با اشاره به واگذاری ۲۰ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی خدابنده گفت: از این تعداد ۱۳ واحد مسکن روستایی و ۷ واحد مسکن شهری است که به واجدین شرایط واگذار می شود.
کد خبر: ۳۵۳۴

واگذاری ۲۰ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی در خدابنده

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ، محمد محمدی قیداری در مراسم واگذاری 20 واحد مسکن مددجویی در شهرستان خدابنده ضمن گرامیداشت هفته افراد دارای معلولیت با شعار " پیش بسوی دنیایی فراگیر، دسترس پذیر و پایدار بعد از بیماری کرونا با راهبری و مشارکت افراد دارای معلولیت" از واگذاری ۲۰ واحد مسکن مددجویی به مناسبت گرامیداشت هفته افراد دارای معلولیت خبر داد.

محمدی قیداری،  اضافه کرد: از این تعداد ۱۳ واحد مسکن روستایی و ۷ واحد مسکن شهری است که به واجدین شرایط واگذار می شود.

وی با بیان اینکه برای ۲۰ واحد مسکونی مبلغ نزدیک به یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به خانوارها پرداخت شده است، افزود: از این تعداد ۹ واحد مسکن به خانوارهای دارای دو عضو معلول، ۲ واحد ایتام تحت پوشش، ۷ واحد به مددجویان نیازمند و کم برخوردار عادی و ۲ واحد نیز به زنان سرپرست خانوار واگذار می شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: مسکن های واگذار شده شامل ۱۲ واحد مسکن در شهرستان خدابنده، ۶ واحد ماهنشان، ۱ واحد زنجان، و یک واحد در شهرستان طارم به واجدین شرایط واگذار می شود و این خانوارها در مجموع از  ۵۴ میلیون تومان از معافیت های انشعاباتی بهره مند شده اند.

وی خاطرنشان کرد: واگذاری مسکن به دو معلول و بیشتر از سال ۹۴ آغاز شده و استان زنجان در واگذاری مسکن به دو معلول‌ها در سطح کشور رتبه برتر را دارد.

مدیر کل بهزیستی یاداور شد: گروهی از جامعه هدف مشمول دریافت کمک هزینه مسکن خواهند بود که فاقد مسکن بوده و مستاجر باشند از طرفی تحت پوشش حمایت های مستمر و غیرمستمر سازمان بهزیستی بوده و اطلاعات آن ها در سامانه ارمغان ثبت شده باشد. همچنین سابقه‌ای از استفاده از تسهیلات و امکانات دولتی تأمین مسکن را نداشته باشند./ایلنا.

برچسب ها: مسکن معولین /بهزیستی استان زنجان /شهرستان خدابنده
ارسال نظر
آخرین اخبار