۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸
تعداد بازدید: ۴۲۰۰۶۸
رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران گفت: شرایط رکود و نبود تقاضا همچنان وجود دارد . امیدوار هستیم با توجه به نزدیک شدن روز مادر شرایط بهبود به بازار برگردد. 
کد خبر: ۳۵۵۲۰

وضعیت قیمت طلا در ماه‌های آینده/ سازمان امور مالیاتی نسبت به این مسئله واقف باشد

تاثیر روز مادر در روند قیمت طلا/ اگر چنین موضوعی رخ دهد بازارهای داخلی هم تحت تاثیر قرار می گیرد

وضعیت قیمت طلا در ماه‌های آینده/ سازمان امور مالیاتی باید نسبت به این مسئله واقف باشد

نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط، به علت افزایش قیمت طلا اشاره و بیان کرد: یک بخش علت افزایش قیمت طلا مربوط به بازارهای جهانی است که معمولاً تعطیلی پایان سال طلا روند افزایشی پیدا می‌کند، یک بخشی هم مربوط به نوسانات بازار ارز است. هفته گذشته با افزایش ۱۴ دلاری انس جهانی روبه‌رو بودیم و به تدریج این موضوع بازارهای داخلی هم تحت تاثیر قرار داد که حدود ۵۰۰ هزار تومان روی سکه و برای طلای ۱۸ عیار هم حدود ۱۷ هزار تومان افزایش داشتیم البته این افزایش قیمت طبیعی است.

تاثیر روز مادر در روند قیمت طلا

تاثیر روز مادر در روند قیمت طلا/ اگر چنین موضوعی رخ دهد بازارهای داخلی هم تحت تاثیر قرار می گیرد

شرایط رکود و نبود تقاضا همچنان وجود دارد امیدوار هستیم با توجه به نزدیک شدن به روز مادر شرایط بهبود به بازار برگردد. 

بذرافشان افزود: از یک طرف نزدیک به روز مادر و زن هستیم که این موضوع هم مقداری روی افزایش قیمت طلا تاثیر دارد، اما این نوسانات طبیعی است و خیلی بازار دچار التهاب نیست. شرایط رکود و نبود تقاضا همچنان وجود دارد. امیدوار هستیم با توجه به نزدیک شدن روز مادر شرایط بهبود به بازار برگردد. 

وضعیت قیمت طلا در ماه‌های آینده

وی ادامه داد: قیمت‌ها دیگر ثبات نسبی خود را طی کرده است. احتمال اینکه روند طلا کاهشی شود بسیار کم است، اما با توجه به اینکه در سطح دنیا پیش بینی شده که در سال میلادی جدید با افزایش قیمت انس جهانی روبه‌رو هستیم به تبع اگر چنین موضوعی رخ دهد بازارهای داخلی هم تحت تاثیر قرار می گیرد همچنین بازار داخلی تحت تاثیر نوسانات بازار ارز و عرضه و تقاضا هم است که البته تقاضا به شدت پایین آمده است. 

تاثیر روز مادر در روند قیمت طلا/ اگر چنین موضوعی رخ دهد بازارهای داخلی هم تحت تاثیر قرار می گیرد

سازمان امور مالیاتی نگاهش تغییر کند

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران مطرح کرد: طلا جزو فلزات گران‌بها است، اما متاسفانه امسال بازار با شرایط رکودی مواجه بود. می‌توانم به جرات بگویم رکودی که طی امسال شاهد بودیم در زمان کرونا نداشتیم و این موضوع یک شرایط بحرانی را هم برای صنعت و هم واحدهای تولیدی پیش آورده همچنین کارگاه‌های تولیدی ما دچار آسیب‌های مالی شدند. سازمان امور مالیاتی باید نسبت به این مسئله واقف باشد و نگاهش تغییر کند.

برچسب ها: قیمت طلا پیش بینی قیمت طلا روز مادر کرونا اونس جهانی طلا سازمان مالیات سال میلادی جدید اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر
ارسال نظر
آخرین اخبار