۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸
تعداد بازدید: ۳۵۷۱۰۴
رئیس اورژانس کرمان در گفتگو با خطوط تشریح کرد:
صابری گفت: متاسفانه تعداد کل مصدومین در حادثه تروریستی کرمان ۲۸۴ نفر بودند که برخی از آن‌ها به شهدا پیوستند و برای جمع کثیری از آن‌ها اقدامات درمانی لازم انجام و ترخیص شدند و به آغوش خانواده‌ها بازگشتند.
کد خبر: ۳۵۵۹۱

وضعیت مصدومان حادثه تروریسی کرمان/ این 6 نفر حالشان وخیم است

سید محمد صابری، رئیس اورژانس کرمان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط، به وضعیت مصدومان حادثه تروریستی کرمان پرداخت و مطرح کرد: تعداد کل مصدومین در حادثه تروریستی کرمان ۲۸۴ نفر بودند که متأسفانه برخی از آن‌ها به شهدا پیوستند ولی برای جمع کثیری از آن‌ها اقدامات درمانی لازم انجام و ترخیص شدند و به آغوش خانواده‌ها بازگشتند.

از مصدومان حادثه تروریستی کرمان ۴۹ نفر در بخش‌های عادی، ۲۵ نفر در بخش‌های ویژه که از این ۲۵ نفر ۸ نفرشان به دستگاه وصل هستند و بقیه در جهت مراقبت بیشتر در بخش بستری هستند و جای نگرانی ندارند.

بیش از 50 درصد بستری شدگان زن و کودک هستند

صابری درباره تعداد بستری شدگان گفت: طبق گزارشی که ساعت ۶ بامداد امروز از بیمارستان‌ها گرفتیم تعداد ۷۴ نفر در بیمارستان‌ها بستری هستند. ۴۹ نفر در بخش‌های عادی، ۲۵ نفر در بخش‌های ویژه که از این ۲۵ نفر ۸ نفرشان به دستگاه وصل و بقیه در جهت مراقبت بیشتر در بخش بستری هستند و جای نگرانی ندارند. از این ۷۴ نفر، ۳۳ نفر زن و۳۰ نفر مرد و ۱۲ نفر را کودک دختر یا پسر زیر ۱۵ سال تشکیل می‌دهد.

وضعیت مصدومان حادثه تروریستی کرمان/ این 6 نفر حالشان وخیم است

 8 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند

رئیس اورژانس کرمان در پاسخ به این سوال که مصدومان در کدام بیمارستان‌ها هستند؟ تصریح کرد: به تفکیک بیمارستان‌ها در بیمارستان‌ شهید باهنر در حال حاضر ۲۰ بیمار، بیمارستان افضلی پور ۶ نفر، بیمارستان شفا ۴ نفر، بیمارستان پیامبر اعظم ۱۱ نفر، بیمارستان سیدالشهدا وابسته به نیروی انتظامی ۱۲ نفر، بیمارستان حضرت فاطمه سپاه ۱۲ نفر، بیمارستان امام حسین ارتش ۲ نفر، بیمارستان خصوصی ارجمند یک نفر، بیمارستان خصوصی راضیه فیروز ۳ نفر، بیمارستان خصوصی مهرگان هم ۳ نفر بستری هستند.

رئیس اورژانس کرمان خاطرنشان کرد: از ۸ نفری که در بخش مراقبت‌های ویژه هستند ۶ نفر وضعشان نامساعد است.

برچسب ها: کرمان حادثه تروریستی مصدومیت
ارسال نظر
آخرین اخبار