۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
تعداد بازدید: ۴۶۱۴۰۵
یکتاپرست گفت: کل افراد آسیب دیده در چهارشنبه سوری امسال ۴۷۳۵ نفر بودند که نسبت به سال گذشته شاهد افزایش این نفرات بودیم.
کد خبر: ۳۶۴۱۰

آسیب 4735 نفر در شب گذشته/ حال عمومی چهار نفر مساعد نیست!

فوت 15 نفر در شب چهارشنبه‌سوری/ مطالب رسانه‌ها موثر بود و توانستیم آمار فوتی ها را کاهش دهیم

بابک یکتاپرست، سخنگوی سازمان اورژانس کشور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط، به آمار مصدومان و تعداد فوتی‌های شب چهارشنبه‌سوری اشاره و مطرح کرد: کل افراد آسیب دیده در چهارشنبه سوری امسال ۴۷۳۵ نفر بودند که از این تعداد ۴۷۲۰ نفر دچار مصدومیت و ۱۵ نفر هم متاسفانه فوت شدند همچنین با ۲۵۷ مورد قطع عضو، ۱۵۹۴ مورد آسیب چشم و ۱۲۸۲ مورد سوختگی  روبه‌رو بودیم.

بیشتر بخوانید: چهارشنبه‌سوری آغاز نشده تلفات جانی داد!/ هدف ما مخالفت یا ممانعت با جشن و شادی مردم نیست

یکتاپرست در ادامه به وضعیت افرادی که در بیمارستان هستند، اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون ۵۶۵ نفر در بیمارستان‌ها بستری هستند. از این تعداد ۲۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند و حال عمومی چهار نفر هم مساعد نیست. انشالله که تمامی این افراد سلامتی‌شان برگردد.

بیشتر بخوانید: حاکمیت از طریق شهرداری‌ها فضای برگزاری چهارشنبه‌سوری را فراهم کند/تقابل با مردم آسیب بزرگی برای نیروی انتظامی است!

آسیب 4735 نفر در شب گذشته/ حال عمومی چهار نفر مساعد نیست!

وی افزود: وضعیت چهارشنبه‌سوری امسال نسبت به سال گذشته از نظر تعداد فوتی‌ها بهتر بود، سال گذشته با تعداد فوتی‌های بیشتری روبه‌رو بودیم اما در بقیه موارد همچون بحث آسیب دیده‌ها شاهد افزایش نفرات بودیم.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور در پایان بیان کرد: از تمامی اصحاب رسانه برای اطلاع رسانی مطالب آموزشی و خطرات شب چهارشنبه‌سوری تشکر می‌کنم، بنده فکر می‌کنم که مطالب رسانه‌ها تا حدودی موثر بوده است و توانستیم یک مقدار آمار را کاهش دهیم.

برچسب ها: اورژانس کشور چهارشنبه سوری تلفات جانی آمار رسانه ها
ارسال نظر
آخرین اخبار