۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰
تعداد بازدید: ۵۰۳۶۷۷
اولین گوشی هوشمند تمام صفحه مات جهان در ایران عرضه می شود.
کد خبر: ۳۵۶۵۳

عرضه گوشی هوشمند تمام صفحه مات در ایران

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، برند TCL گوشی‌های هوشمند میان‌رده مناسب و قابل قبولی را روانه بازار کرده که گوشی موبایل تی سی ال مدل 40 NxtPaper یکی از آن‌ها است.

 

عرضه گوشی هوشمند تمام صفحه مات در ایران

در نمای رو‌به‌رویی این گوشی به صفحه‌نمایش با ابعاد 6.78 اینچ و رزولوشن 1080×2460 پیکسل از نوع IPS مجهز شده که نرخ بروزرسانی 90 هرتز آن سبب شده تا عملکرد روان را درحین استفاده و اجرای بازی شاهد باشید. در قسمت پشتی هم یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 50 مگاپیکسل در کنار سنسور 5 مگاپیکسل فوق‌عریض (ultrawide) و سنسور 2 مگاپیکسل ماکرو در نظر گرفته شده است. دوربین اصلی این گوشی در نور روز و نور شب عملکرد قابل قبول و خوبی را در حد و اندازه یک گوشی میان‌رده دارد. برای دوربین سلفی هم سنسور با رزولوشن 32 مگاپیکسل در نظر گرفته شده که باید بگوییم که برای عکاسی در نور روز عملکرد بسیار خوبی دارد. در بخش مشخصات سخت‌افزاری هم شاهد حضور پردازنده هلیو G88 مدیاتک هستیم که سبب شده تا این گوشی در اجرای بازی‌های محبوب و نرم‌افزار‌های کاربردی عملکرد خوبی داشته باشد.

عرضه گوشی هوشمند تمام صفحه مات در ایران

 

انتخاب بسیار خوب باتری با میزان ظرفیت 5010 میلی‌آمپرساعت هم امکان ارائه زمان آماده به‌کار نزدیک به دو روز را در شرایط استفاده معمولی فراهم کرده است. در مجموع باید بگوییم که این گوشی با بهره بردن از صفحه‌نمایش روان 90 هرتز، دوربین اصلی مناسب 50 مگاپیکسل و مشخصات سخت‌افزاری قابل قبول، می‌تواند گزینه مناسبی در بین گوشی‌های هوشمند این بازه قیمتی باشد.

 

عرضه گوشی هوشمند تمام صفحه مات در ایران

برچسب ها: موبایل هوشمند گوشی تی سی ال
ارسال نظر
آخرین اخبار