۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
تعداد بازدید: ۱۳۸۹۴۳
پژوهشگاه نیرو مفتخر به میزبانی سیزدهمین دوره کنفرانس شبکه‌های هوشمند انرژی (SGC 2023) با همکاری انجمن شبکه‌های هوشمند ایران (ISOSG) می باشد. این کنفرانس در تاریخ 14 - 15 آذر 1402 در شهر تهران برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۹۵۱

برگزاری سیزدهمین کنفرانس شبکه‌های هوشمند انرژی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، پژوهشگاه نیرو مفتخر به میزبانی سیزدهمین دوره کنفرانس شبکه‌های هوشمند انرژی (SGC 2023) با همکاری انجمن شبکه‌های هوشمند ایران (ISOSG) می باشد. این کنفرانس در تاریخ 14 - 15 آذر 1402 در شهر تهران برگزار خواهد شد.

کنفرانس شبکه‌های هوشمند انرژی بر آن است تا ضمن گسترش دانش فنی مربوط به شبکه‌های هوشمند انرژی، محیطی پویا برای تبادل نظر علمی و فنی پژوهشگران و نیز ارائه آخرین یافته های پژوهشی و همچنین تشویق مشارکت محققان بوجود آورد. برگزارکنندگان کنفرانس در تلاش هستند با برگزاری سخنرانی‌های کلیدی، ارائه مقالات در نشست‌های علمی- تخصصی، برگزاری کارگاه‌ها و میزگردهای علمی، علاقمندان را با آخرین دستاوردهای دانش فنی در این زمینه آشنا سازند.

کمیته برگزاری کنفرانس از کلیه پژوهشگران، صاحب نظران، متخصصان و علاقمندان در زمینه‌های شبکه‌های هوشمند انرژی دعوت می‌نماید مقالات خود را که حاوی آخرین یافته‌های علمی در زمینه‌های موضوعی کنفرانس هستند، از طریق سامانه اینترنتی مربوطه، به دبیرخانه کنفرانس ارسال نمایند.

همزمان با برگزاری کنفرانس، کارگاه های آموزشی، نمایشگاه‌ جانبی، مسابقات پایان نامه برتر و بازار برق و همچنین رویداد فناورانه "ایده‌های فناورانه در حوزه شبکه‌های هوشمند انرژی" نیز با حضور صاحب نظران دانشگاهی و صنعتی و سازمان‌های مرتبط برگزار خواهد شد.

برچسب ها: انرژی هوشمند نیرو
ارسال نظر
آخرین اخبار