۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸
تعداد بازدید: ۲۴۳۴۱۲
نمايشگاه بين المللی آب و فاضلاب ايران مهم‌ترین و بزرگ‌ترین رویداد این صنعت است که هر ساله ۱۰ ها شرکت داخلی و خارجی تواندمند در آن حضور می‌یابند و دستاوردهای خود را عرضه می‌کنند.
کد خبر: ۳۵۶۶۸

برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و فاضلاب ۱۴۰۲

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب تهران از تاریخ ۲ الی ۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی بر پا است. عموم افراد می‌توانند از این رویداد در ساعات ۸ صبح الی ۱۵ بعد از ظهر بازدید به عمل آورند.

 

راهکار تجارت، مدیریت کوشا مجری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب تهران ۱۴۰۲ است.

 

نمايشگاه بين المللی آب و فاضلاب ايران مهم‌ترین و بزرگ‌ترین رویداد این صنعت است که هر ساله ۱۰ ها شرکت داخلی و خارجی تواندمند در آن حضور می‌یابند و دستاوردهای خود را عرضه می‌کنند.

 

فعالان صنایع آب و تأسیسات آب و فاضلاب می‌تواند با حضور در نمایشگاه بین المللی علاوه بر برند سازی و معرفی دستاوردهای خود به رقابت با همتایان خود بپردازند و با نیازهای مشتریان خود آشنا شوند.

 

یکی از مهم‌ترین دستاوردهای نمایشگاه بین المللی آب و فاضلاب افزایش فرصت‌های صادراتی است که شرکت‌ها می‌توانند از آن بهره ببرند.

 

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب ۱۴۰۲ در نمایشگاه بین المللی تهران در بیش از ۱۴ غرفه برگزار می‌گردد.

 

گروه‌های کالایی و خدماتی حاضر در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی آب و فاضلاب عبارتند از:

 

تجهیزات و مواد تصفیه آب و فاضلات

شرکت های سازنده بطری آب

فن آوری آب

سیستم کلرزنی

پمپ و سیستم های مکانیکی

تجهیزات صرفه جویی آب

سیستم های آبیاری

تجهیزات باغبانی و کشاورزی

حفاری و تجهیزات ساخت و ساز

راه اندازی و روکش کردن خط لوله

اگر شما هم در حوزه صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب فعالیت می‌کنید می‌توانید در این نمایشگاه شرکت کنید و از مزایای آن در راستا رشد و پیشرفت کسب و کار خود استفاده نمایید.

برچسب ها: نمایشگاه آب و فاضلاب انرژی #وزارت نیرو
ارسال نظر
آخرین اخبار