۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲
تعداد بازدید: ۵۲۳۴۲۸
نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی فرصت مناسبی است تا فعالان این حوزه دستاورد‌ها و محصولات جدید و خاص خود را به نمایش بگذارند و از مزایای نمایشگاه استفاده کنند.
کد خبر: ۳۵۶۶۹

 

نمایشگاه ماشین و سرامیک افتتاح شد

حضور هیأت‌های تجاری کشور‌های اروپایی در نمایشگاه فرصتی طلایی برای تولیدکنندگان کاشی و سرامیک ایران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی با حضور مسئولان و مقامات رسمی افتتاح صد.

 

بیست و هشتمین نمایشگاه ماشین و سرامیک و چینی فتتاح شد + فیلم

میرزایی، مجری برگزاری این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کاشی و سرامیک درباره تعداد شرکت‌کنندگان به خبرنگار خطوط گفت: این دوره ۹۹ شرکت حضور دارند که در بین آنها  از سه کشور اسپانیا ، چین  و ایتالیا نیز نمایندگانی حاضر هستند.

میرزایی افزود: در جهان اسپانیا ، ایتالیا ، هند، برزیل و چین جزو تولیدکنندگان بزرگ کاشی و سرامیک هستند و ایران نیز با حفظ بازار موجود باید بازارهای جدید را شناسایی کند.

میرزایی ادامه داد: همچنین هیأت های تجاری از کشورهای ایتالیا، چین، اسپانیا و افغانستان در این دوره از نمایشگاه شرکت خواهند کردند تا از محصولات تولید داخل بازدید به عمل آورند.

وی تصریح کرد: با وضعیت انرژی که در اروپا وجود دارد این نمایشگاه فرصت طلایی است تا تولید کنندگان با دسترسی به منابع انرژی مناسب  محصولات خود را صادر کنند و بازار اروپا را به سبد صادراتی خود اضافه کنند.

 

گفتنی است این نمایشگاه از امروز ۲۲ دی ماه تا ۲۵ این ماه در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی بر پا است و عموم افراد می‌توانند از این رویداد از ساعات ۸ صبح تا ۱۵ بعد از ظهر بازدید به عمل آورند.

گروه‌های کالایی و غرفه داران بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی ۱۴۰۲ عبارتند از:

 

کاشی و سرامیک

ماشین آلات صنعت کاشی و سرامیک

تجهیزات و ابزارآلات کاشی و سرامیک

تولید کنندگان تجهیزات چینی بهداشتی

صنعتگران حوزه رنگ و لعاب

فعالین حوزه مواد اولیه

خدمات و محصولات شیرآلات

تولیدکنندگان حوزه سرویس‌های بهداشتی

 

اگر شما هم در حوزه کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی فعالیت می‌کنید می‌توانید در این نمایشگاه شرکت کنید و از مزایای آن در راستا رشد و پیشرفت کسب و کار خود استفاده نمایید.

 

برچسب ها: نمایشگاه سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس اکبری تالار پشتی تولید داخل کاشی و سرامیک ساختمان سازی کشورهای عضو اتحادیه اروپا کشورها #اروپا
ارسال نظر
آخرین اخبار