۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
تعداد بازدید: ۱۳۴۳۷۱
نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی فرصت مناسبی است تا فعالان این حوزه دستاوردها و محصولات جدید و خاص خود را به نمایش بگذارند و از مزایای نمایشگاه استفاده کنند.
کد خبر: ۳۵۵۶۴

گروه‌های کالایی بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی از تاریخ ۲۲ الی ۲۵ دی ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی بر پا است. عموم افراد می‌توانند از این رویداد در ساعات ۸ صبح الی ۱۵ بعد از ظهر بازدید به عمل آورند.

شرکت دانیال پارس مجری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی (CERAFAIR) ۱۴۰۲ است.

نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی فرصت مناسبی است تا فعالان این حوزه دستاوردها و محصولات جدید و خاص خود را به نمایش بگذارند و از مزایای نمایشگاه استفاده کنند.

تولیدکنندگان و شرکت‌های ارائه دهنده این حوزه می‌توانند با حضور در نمایشگاه محصولات و خدمات خود را به بازار داخلی و بین المللی ارائه دهند.

یکی از مهم‌ترین مزایای این نمایشگاه استفاده از فرصت همکاری با شرکت‌های خارجی و صادرات است و همچنین شرکت‌ها می‌توانند محصولات خود را با رقبای بین المللی مقایسه کنند.

گروه‌های کالایی و غرفه داران بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی ۱۴۰۲ عبارتند از:

  • کاشی و سرامیک
  • ماشین آلات صنعت کاشی و سرامیک
  • تجهیزات و ابزارآلات کاشی و سرامیک
  • تولید کنندگان تجهیزات چینی بهداشتی
  • صنعتگران حوزه رنگ و لعاب
  • فعالین حوزه مواد اولیه
  • خدمات و محصولات شیرآلات
  • تولیدکنندگان حوزه سرویس‌های بهداشتی

در دوره گذشته نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی بیش از ۱۶۵ شرکت داخلی و خارجی تولیدکننده و ارائه دهنده خدمات این صنعت از چین، روسیه، اسپانیا، ایتالیا و ... حضور داشتند و پیش‌بینی می‌شود که نمایشگاه امسال باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار گردد.

اگر شما هم در حوزه کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی فعالیت می‌کنید می‌توانید در این نمایشگاه شرکت کنید و از مزایای آن در راستا رشد و پیشرفت کسب و کار خود استفاده نمایید.

برچسب ها: نمایشگاه کاشی و سرامیک تولید داخل ساختمان سازی
ارسال نظر
آخرین اخبار