۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
تعداد بازدید: ۵۴۵۱۲
رئیس کمیسیون بانوان اتاق تعاون استان البرز :
کمیسیون بانوان اتاق تعاون استان البرز برای برگزاری نمایشگاه های فروش مستقیم تولیدات زنان از نهادهای مسئول استمداد طلبید.
کد خبر: ۸۰۵۰

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، کمیسیون بانوان اتاق تعاون استان البرز به مناسبت روز مادر اقدام به برپایی نمایشگاهی از محصولات تولیدی بانوان استان البرز کرد.

زهرا قدسی، رئیس کمیسیون بانوان اتاق تعاون استان البرز در گفتگو با خبرنگار خطوط گفت: کمیسیون بانوان نمایشگاه سه روزه‌ای را با عنوان «نمایشگاه توانمندی‌های بانوان استان البرز» در فرهنگسرای کوثر به مناسبت روز مادر برگزار کرد. این نمایشگاه در روز‌های دوم، سوم و چهارم بهمن ماه ۱۴۰۰ برگزار شد و محصولاتی که ارائه کردیم تولیدات زنان توانمند استان البرز بود که توانستند با استفاده از این امکان محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه به خریداران ارائه کنند.

قدسی افزود: ما برای بهبود وضعیت فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان البرز به میدان آمده ایم و جمعیت هدف ما زنانی هستند که قصد فعالیت اقتصادی دارند. تعداد قابل توجهی از زنانی که با ما همکاری می‌کنند سرپرست خانوار هستند و تأمین معاش خانواده را برعهده دارند.

رئیس کمیسیون بانوان اتاق تعاون استان البرز گفت: ما به دنبال آن هستیم که فروشگاه‌هایی را در طول سال برای این بانوان برپا کنیم تا بتوانند به صورت نمایشگاهی محصولاتشان را عرضه کنند.

وی گفت: ما در کمیسیون بانوان برای خدمت بهتر و باکیفیت‌تر نیازمند حمایت مسئولین استانی و کشوری هستیم. اقدامات اولیه را انجام داده ایم و اکنون مناسب است که ارگان‌های متولی به یاری ما بیایند و با توجه به پتانسیلی که دارند برای فعالیت ما تسهیلاتی قائل شوند تا فضای نمایشگاهی مناسب در اختیار داشته باشیم و بتوانیم در سراسر استان البرز نمایشگاه برپا کنیم و حتی در صورت امکان فضایی را برای برگزاری یک نمایشگاه دائمی از محصولات و تولیدات زنان توانمند البرزی در اختیار ما قراردهند.

زهرا قدسی گفت: ما از صدا و سیما و رسانه‌ها نیز تقاضا داریم که به یاری ما بیایند؛ زمان و محل نمایشگاه‌های ما را اطلاع رسانی کنند تا مردم از خدمات بانوان توانمند و تولیدکننده استان البرز بهره‌مند شوند.

به گفته قدسی ۵۰ نفر از زنان استان البرز در این نمایشگاه محصولات خود را در معرض فروش عموم قراردادند.  

برچسب ها: بانوان البرز نمایشگاه
ارسال نظر
آخرین اخبار