۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
تعداد بازدید: ۲۱۳۵۰۲
نمایشگاه تجسمی «آوای رنگ» همراه با ۳ ورکشاپ هنری همزمان در گالری «صبا» برپا می‌شود.
کد خبر: ۷۹۰۱

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ، این نمایشگاه که پنجشنبه ۷ بهمن در نگارخانه «استاد محمود فرشچیان» این مرکز گشایش می‌یابد، شامل ۶۰ اثر از ۴۰ هنرمند کشورمان از پیشکسوت تا جوان است که در سبک‌های مختلفی چون: رئالیسم، طبیعت گرایی، فیگوراتیو و پرتره، هایپررئالیسم، هنر‌های سنتی ایرانی و هنر‌های رو به فراموشی و درحال نابودی از جمله نقاشی پشت شیشه ارائه شده است.

در «آوای رنگ» که طنین و ضرباهنگ نبض هنر‌های تجسمی امروز با همنوازی سه نسل از هنرمندان ایران با گرایشها، شیوه‌ها و رویکرد‌های مختلف هنری را به صدا درمی‌آورد، همزمان با افتتاح نمایشگاه، ۳ ورکشاپ هنری هم به صورت همزمان، آغاز خواهد شد که برگزار کنندگان هر سه از هنرمندان شناخته شده و باسابقه هنر‌های تجسمی هستند:

سعید رضاخان با کارگاه نقاشی پشت شیشه، زهرا مرادخانی با کارگاه خوشنویسی، و فاطمه سنقری با کارگاه نقاشی

«گروه هنر معاصر» با در اختیار داشتن یک تیم مجرب و حرفه‌ای در امر نمایشگاه گردانی این مجموعه از نمایشگاه و ورکشاپ را به علاقمندان عرضه می‌کنند.

گروه فوق قصد دارد با به نمایش گذاشتن بهترین و گزیده‌ترین آثار هنری به لحاظ شاخص‌ها و استاندارد‌های حرفه‌ای، راهی تازه در شناسایی و معرفی استعداد‌ها و قابلیت‌های هنری نسل جوان هنرمندان کشورمان را آغاز کند. این گروه با برگزاری و مدیریت صد‌ها نمایشگاه در سراسر کشور، به کار خود ادامه خواهد داد.

«آوای رنگ» تا ۱۳ بهمن، همه روزه از ۱۰ تا ۱۸ در گالری فرشچیان صبا، میزبان عموم علاقمندان نوآوریها، تجربه‌ها و نگاه‌های تازه در هنر معاصر خواهد بود.

انتهای پیام/تسنیم.

برچسب ها: نقاشی
ارسال نظر
آخرین اخبار