۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
تعداد بازدید: ۱۰۶۸۱۱
معاون اجرایی نمایشگاه مجازی کتاب از خرید با بیش از ۳۲ هزار بن‌کارت دانشجویی، طلاب و هیئت علمی در نمایشگاه مجازی کتاب خبر داد.
کد خبر: ۷۹۹۶
استفاده از ۳۲ هزار بن‌کارت و فروش ۲۵۸ هزار نسخه کتاب تا سومین روز نمایشگاه مجازی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ، حسین صفری معاون اجرایی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، با اشاره به آمار‌های سومین روز از نمایشگاه کتاب گفت: تا عصر روز گذشته  ۱۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان کتاب به فروش رفته است.

وی ادامه داد: همچنین ۳۲ هزار نفر از بن کارت  دانشجویی، طلاب و اعضای هیئت علمی استفاده کرده‌اند. ۱۲۶ هزار و ۷۹۰ بسته پستی سفارش داده شده است، ۲۵۸ هزار و ۲۹۹ جلد کتاب در قابل ۴۸ هزار و ۴۴۴ کتاب تاکنون به فروش رفته است.

معاون اجرایی نمایشگاه کتاب مجازی تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون مشکل خاصی وجود نداشته است،  سایت نمایشگاه کار خود را انجام می‌دهد، روز گذشته بازدیدی هم از روند پست داشتیم،   ناشران در لفاف‌بندی بسته‌ها بسیار حرفه‌ای‌تر شده‌اند، دو نماینده نیز در مرکز مبادلات پستی حضور پیدا کرده‌اند که اگر بسته‌ها و مرسولات دچار مشکل باشند، با ناشر جهت رفع آن مذاکره کنند.

 وی در پاسخ به اینکه همچنان برخی از ناشران از کسر هزینه پستی برای بسته‌های زیر ۵۰ هزار تومان انتقاد دارند، گفت: روز نخست به دلیل ایراد نرم‌افزاری شرکت واسط بین ما و اداره پست این اتفاق رخ داد که ۲۸ مورد به ثبت رسید، ما این ایراد را برطرف کردیم، اکنون جای نگرانی نیست و شاید در یکی دو مورد به خطا بر بخوریم که آن هم برطرف خواهد شد. ناشران نگران نباشند، تمام فاکتور‌های زیر ۵۰ هزار تومان برای آن‌ها رایگان محاسبه می‌شود.

انتهای پیام/تسنیم.
برچسب ها: کتاب نمایشگاه مجازی کتاب
ارسال نظر
آخرین اخبار