۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷
تعداد بازدید: ۲۳۲۲۷۱
بکارگیری فرزندان و خانواده های فرهنگیان مطالبه ای همیشگی از سوی اعضای موسسه مطرح بوده که در یک سال و نیم اخیر و در دوره مدیریت فعلی به عنوان راهبردی مهم مورد توجه قرار گرفته و انتصاب معاون مالی و سرمایه انسانی صندوق از میان معلمان عزیز هم براساس همین رویکرد بوده است.
کد خبر: ۳۵۷۹۱

انتصاب یک فرهنگی در صندوق ذخیره فرهنگیان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، انتصاب اخیر معاون مالی و سرمایه انسانی موسسه هم از این قاعده مستثنی نیست و آنچه در کارنامه عملکردی این مدیر مشهود بوده، فعالیت وی به عنوان یک فرهنگی است.
دکتر علی فتاحی دانش‌آموخته دکتری مدیریت و دارای سوابقی در کسوت معلمی است که تجربیات ارزشمند وی در بخش‌های مختلف وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی قابل مشاهده است.
با وجود این موارد، مدیریت و فعالیت وی در بخش‌های اقتصادی و بانکی همچون فعالیت در بانک دی و ایران زمین حلقه واصلی شد تا در تغییرات مدیریتی موسسه، وی سکاندار معاونت مالی و سرمایه انسانی این بنگاه اقتصادی متعلق به فرهنگیان شود.
روندی که در کمیته انتصابات همواره از اجزای جدایی ناپذیر و ملاک‌های پذیرش از سوی اعضای کمیته است و گواه این مدعا بکارگیری قریب به ٨٠ درصدی اعضای ستادی موسسه و حدود ۴۵ درصدی مدیران و اعضای هیات مدیره شرکت‌های تابعه از فرهنگیان یا خانواده انان است.

برچسب ها: فرهنگیان صندوق ذخیره فرهنگیان انتصاب
ارسال نظر
آخرین اخبار