۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
تعداد بازدید: ۱۶۷۸۵۷
صمد کمالی با اشاره به اجرای فاز اول ارزش مالکانه در آذر 1402 گفت: اجرای این طرح باعث افزایش اعتماد اعضای صندوق شد زیرا یک گام بسیار مهم در راستای شفافیت بود.
کد خبر: ۸۳۰۵

فاصله ایجاد شده بین این دو واریزی نگران‌کننده است/ ارکان اجرایی صندوق پیگیری کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، صمد کمالی منتخب فرهنگیان استان هرمزگان با اشاره به اجرای فاز اول ارزش مالکانه در آذر 1402 گفت: اجرای این طرح باعث افزایش اعتماد اعضای صندوق شد زیرا یک گام بسیار مهم در راستای شفافیت بود.

وی افزود: بالاخره سازمانی موفق خواهد بود که یک تیم مدیریتی موفق در برنامه‌ریزی مناسب در نیل به اهداف سازمان خود داشته باشد. به عنوان فردی که آذر 1374 عضو صندوق ذخیره هستم می‌توانم ادعا کنم تیم مدیریتی فعلا گام‌های محکمی در راستای شفافیت و احقاق حق اعضا برداشته و ارزش مالکانه طلیعه‌ای مبارک برای فرهنگیان خواهد بود.

کمالی در خصوص تاثیر اقدامات اخیر صندوق بر افزایش اعتماد اعضا اظهار داشت: پیگیری و اقدام در جهت احقاق حق اعضا، خودبخود اعتماد زا است، هر چند در ابتدای راه باشید. البته در میدان، روابط عمومی صندوق هم گام‌ مهمی در جهت رفع ابهامات و در نهایت شفافیت برداشته است و آگاهی فرهنگیان درباره طرح ارزش مالکانه و فعالیت‌های صندوق بسیار بیشتر از گذشته است.

وی تصریح کرد: یکی از نتایج اجرای طرح ارزش مالکانه اثبات مالکیت اعضا بر دارایی‌های صندوق بود. البته مباحث حقوقی این مورد سال‌هاست که مطرح بوده اما در اردیبشهت ماه امسال در حقیقت نقطه پایان این کشمکش‌ها بود.

منتخب فرهنگیان استان هرمزگان بیان کرد: جایگاه فرهنگیان عضو در استان ما به لحاظ آماری در بالاترین رده‌ها از حیث ضریب نفوذ و درصد کسر از حقوق قرار دارد.باید اذعان کنم که این اتفاق به دلیل همدلی سه رکن تیم مدیریتی آموزش و پرورش، نمایندگی صندوق در استان و منتخبان اعضا در سایه اعتماد فرهنگیان عزیز رخ داده و می‌تواند الگویی برای سایر استان‌ها باشد.

وی افزود: البته باید تاکید کنم که فاصله ایجاد شده بین واریزی اعضا و واریزی دولت بسیار نگران کننده است و ارکان اجرایی و مدیریتی صندوق دست‌یابی به این مهم را به جد پیگیری نمایند.

کمالی در خصوص اجرای بهتر طرح ارزش مالکانه گفت: بنده قبول دارم کار سنگین هست ولی اگر یک تابلوی روزشمار تا رسیدن به گام نهایی ایجاد کنیم، هم باعث پیگیری مدیران و مجریان این طرح خواهد شد و هم اما و اگرها و تردیدهای اعضا نسبت به اجرای کامل فرایند ارزش مالکانه را از بین برده و اعتمادسازی می‌کند.

وی در پایان اظهار داشت: انتخاب سه نفر از اعضا به عنوان هیات امنای صندوق باعث جلب اعتماد اعضا و نهادینه شدن حضور و مطالبه‌گری فرهنگیان در مهم‌ترین جایگاه تصمیم‌سازی صندوق شده است که انشاالله با استفاده از ظرفیت‌های قانونی اساسنامه، شاهد حضور بیشتر و تاثیرگذارتر اعضا در هیات امنا باشیم.

برچسب ها: فرهنگیان صندوق ذخیره فرهنگیان
ارسال نظر
آخرین اخبار