۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷
تعداد بازدید: ۵۴۴۲۲۳
مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان تصریح کرد: در حال حاضر صندوق تمام مراحل شفاف سازی را انجام داده است. دولت و مجلس باید عدد مشخص قطعی شده را که سال گذشته 4800میلیارد تومان بوده و تا پایان سال مالی 31 شهریور 1402به 6800 میلیارد تومان افزایش یافته است...
کد خبر: ۲۱۷۱
نویسنده : امیر سیاهی

دولت بدهی 6800 میلیاردی خود به صندوق ذخیره فرهنگیان را پرداخت کند + ویدیو

 

حقوق مسلم معلم‌ها باید اعاده بشود

نجف پور، مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط، با اشاره به اینکه دولت هنوز بدهی خود به صندوق را پرداخت نکرده است، افزود:  سیاست گذاری کلان و حمایت‌های بسیار زیادی در این زمینه داشتیم و همه را مجاب کردیم که این حقوق مسلم معلم‌ها باید اعاده بشود و برای انجام این کار در سازمان برنامه بودجه در فرآیند تدوین برنامه سالانه وزارت آموزش و پرورش، در فرایند تدوین برنامه سالانه کشور و کمیسیون‌های ذی مدخل  مجلس شورای اسلامی حضور داشتیم.

اتفاقات مجموعه کلان کشور نام صندوق ذخیره را جابجا کرد

تمام این کارها و مستندات سازی ها از طرف صندوق انجام شده است و اسم ما به عنوان یک مرجع بودجه بگیر در سال گذشته در سند بودجه مجلس آمد و شورای محترم نگهبان هم آن را  تایید کرد

نجف پور فرآیند تایید این بدهی را اینگونه بیان کرد: ابتدا  باید سازمان بازرسی کشور، وزارت اقتصاد و سازمان برنامه بودجه به عنوان یک سازمان تابعه بر این اطلاعات صحه بگذارند و پس از آن در برنامه تنظیم بودجه جانمایی بشود تا در مجلس تصویب شود. تمام این کارها و مستندات سازی ها از طرف صندوق انجام شده است و اسم ما به عنوان یک مرجع بودجه بگیر در سال گذشته در سند بودجه مجلس آمد و شورای محترم نگهبان هم آن را  تایید کرد، اما اتفاقاتی در مجموعه کلان کشور افتاد که نام صندوق ذخیره جابجا شد.

 

دولت بدهی 6800 میلیاردی خود به صندوق ذخیره فرهنگیان را پرداخت کند + ویدیو

اسم ما به عنوان یک مرجع بودجه بگیر در سال گذشته در سند بودجه مجلس آمد و شورای محترم نگهبان هم آن را  تایید کرد

 

صندوق تمام مراحل شفاف سازی را انجام داده است

وی تصریح کرد: در حال حاضر صندوق تمام مراحل شفاف سازی را انجام داده است و دولت و مجلس باید عدد مشخص قطعی شده را که تا پایان سال گذشته ۴۸۰۰ میلیارد تومان بوده است و تا پایان سال مالی 31 شهریور 1402 به 6800 میلیارد تومان افزایش یافته پرداخت کنند. در حال حاضر حمایت همه جانبه مسئولین را می‌خواهد تا این بدهی به صندوق ذخیره فرهنگیان پرداخته شود.

برچسب ها: صندوق ذخیره فرهنگیان بدهی دولت دولت فرهنگیان
ارسال نظر
آخرین اخبار