۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱
تعداد بازدید: ۱۲۳۲۵۱
علی رستمی منتخب فرهنگیان استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه ارزش مالکانه جزو مهم‌ترین اقدامات مثبتی بود که طی یکسال و نیم اخیر در صندوق ذخیره فرهنگیان اتفاق افتاده است، گفت: کار مدیران صندوق قابل تحسین است و با ادامه روند فعلی می‌توان نسبت به محقق شدن همه مطالبات اعضا در خصوص صندوق امیدوار بود.
کد خبر: ۹۰۵۳
مهم‌ترین مطالبه فرهنگیان از صندوق محقق شد
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، علی رستمی منتخب فرهنگیان استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه ارزش مالکانه جزو مهم‌ترین اقدامات مثبتی بود که طی یکسال و نیم اخیر در صندوق ذخیره فرهنگیان اتفاق افتاده است، گفت: کار مدیران صندوق قابل تحسین است و با ادامه روند فعلی می‌توان نسبت به محقق شدن همه مطالبات اعضا در خصوص صندوق امیدوار بود.
 
وی افزود: با ورود تیم مدیریتی صندوق در موضوع طرح ارزش مالکانه که مطالبه تمامی همکاران بود، کارهای مثبت و سازنده‌ای اتفاق افتاده است. با پیگیری‌های دکتر نجف‌پور کردی مدیرعامل صندوق و عوامل دخیل، این امر نتیجه داد و امروز پس از سال‌ها در پرتفوی همکاران بازنشسته قابل مشاهده است.
 
رستمی تصریح کرد: امیدواریم با پیگیری‌های جدی بقیه موارد نیز حل شده و با طی مراحل قانونی و همکاری سایر نهادها و ارگان‌های مربوطه این کار با سرعت بیشتری پیش برود که به نظر من کار مدیر عامل صندوق و سایر عوامل در این مدت قابل تحسین بوده و انشاء الله ادامه خواهد یافت.
 
وی با اشاره به اینکه محقق شدن طرح ارزش مالکانه باعث افزایش اعتماد همکاران به صندوق شده است، اظهار داشت: اگر همکاران اعتماد کنند و به میدان بیایند جلوی خیلی از تحریک‌ها و کارشکنی‌ها را خواهد گرفت و قطعا صندوق رونق پیدا می‌کند و با قطع دخالت عوامل بیرونی و مدیریت صحیح، در ادامه کار خدمات بهتری ارائه خواهد داد.
 
منتخب فرهنگیان آذربایجان شرقی در مورد نتایج مثبت طرح ارزش مالکانه گفت: ارزش مالکانه از نظر حقوقی تکلیف صندوق را مشخص نمود و برای همگان روشن و ثابت شد که صندوق یک نهاد خصوصی بوده و صرفاً به فرهنگیان عزیز تعلق دارد. همچنین جلوی بعضی اظهارنظرهای غیر کارشناسی که در جامعه و فضای مجازی بیان می‌شد گرفته شده است.
 
مهم‌ترین مطالبه فرهنگیان از صندوق محقق شد
 
وی تاکید کرد: از آنجایی که یکی از برنامه‌های مدیرعامل صندوق اجرای طرح ارزش مالکانه بود و در این مدت سعی کردند قسمتی از طرح را اجرا نمایند و بعد از ماه‌ها تلاش عملی شد، همکاران محترم نسبت به رویکرد صندوق و آینده سرمایه خود تا حدودی امیدوار شدند. بنابراین به نظر می‌رسد از این به بعد در صورت استمرار این سیاست و شفافیت بیشتر، استقبال همکاران نسبت به برنامه و اقدامات تیم مدیریتی نیز بیشتر خواهد شد.
 
رستمی بیان کرد: پیشنهاد می‌کنم اول از همه با توجه به اینکه منتخبین استانی مورد اعتماد همکاران بوده و در واقع نماینده فرهنگیان عزیز هستند و نقطه نظرات آنان را بیان می‌کنند، جلسات بیشتری برگزار و راهکارهای لازم توسط آنان ارائه شود. همچنین یک تیم قوی از بین منتخبین علاقمند تشکیل و جهت پیگیری بقیه این طرح اقدام نمایند.
 
وی افزود: در کنار اطلاع‌رسانی خوبی که در سایت صندوق و شبکه‌های اجتماعی انجام شد، لازم است با هماهنگی‌های بعمل آمده در رسانه ملی توسط تیم طرح ارزش مالکانه، کلیات طرح به اطلاع فرهنگیان رسد و به سؤالات اکثر همکاران پاسخ داده شود تا همه همکاران از جزییات این طرح باخبر شوند.
 
منتخب فرهنگیان تصریح کرد: با ابلاغ و صدور بخشنامه به ادارات کل سعی شود با مناطق و نواحی هماهنگی‌های لازم بعمل آید و این طرح برای همکاران شاغل جدید به صورت کامل و شفاف توضیح داده شود تا اطلاعات بیشتری داشته و همکاری‌های لازم را داشته باشند.
 
وی گفت: منتخبان استانی نیز می‌توانند از ظرفیت‌های خود برای اطلاع‌رسانی در خصوص طرح و ایجاد تصویر مثبت و واقعیت‌های موجود صندوق بهره بگیرند. یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌ها بحث نمایندگان مجلس شورای اسلامی و احیای سهم دولت است که باید به آن توجه ویژه داشت.
 
رستمی در پایان یادآور شد: امیدوارم با درایت مدیر عامل محترم و شفاف‌سازی بیشتر عوامل محترم صندوق در خصوص عملکرد شرکت‌های تابعه و نظارت بیشتر بر آنها، وضعیت صندوق بهتر شده و مطالبات به حق فرهنگیان عزیز از این صندوق تحقق یابد.
برچسب ها: فرهنگیان صندوق ذخیره فرهنگیان
ارسال نظر
آخرین اخبار