۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶
تعداد بازدید: ۱۰۸۹۱۸
منتخب فرهنگیان استان لرستان خبر داد؛
منتخب فرهنگیان استان لرستان گفت: از برکات و نتایج طرح ارزش مالکانه، افزایش میزان واریزی اعضای فعلی و تشویق فرهنگیان غیر عضو یا ورودی‌های جدید آموزش و پرورش به عضویت در صندوق است زیرا برای آنها اثبات شده است که عضویت در صندوق به نفع آنهاست.
کد خبر: ۹۵۷۳

افزایش میزان واریزی اعضای فعلی صندوق ذخیره فرهنگیان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، حجت‌الله مومنی منتخب فرهنگیان استان لرستان با اشاره به اجرایی شدن طرح ارزش مالکانه گفت: اجرای این طرح بزرگ حاصل فعالیت یک تیم مدیریتی قوی با برنامه‌ی منسجم است و نتیجه آن ایجاد موج مثبت و اعتماد فرهنگیان به صندوق است.

در صورتی که طرح ارزش مالکانه به صورت کامل اجرا شود و فرهنگیان نتیجه عضویت خود را لمس کنند، این اعتماد و اطمینان چند برابر خواهد شد.

وی افزود: اجرایی شدن طرح ارزش مالکانه یک حق مسلم بود که سالیان دراز به محاق رفته بود. علی‌رغم اینکه این مهم مورد بی‌مهری و بعضا نامهربانی‌هایی از طرف دستگاه‌های اجرایی قرار گرفت ولی با همت مدیران کنونی و بعضی از مدیران سابق صندوق به بار نشست و با اجرای آن، امیدواری به احقاق حق اعضای صندوق بازگشته است.

مومنی تصریح کرد: متاسفانه در سال‌های گذشته اخبار منفی پیرامون صندوق منتشر می‌شد اما با اجرای مرحله اول ارزش مالکانه این فضا تغییر کرده و اعتماد فرهنگیان به صندوق افزایش پیدا کرده است و در صورتی که طرح به صورت کامل اجرا شود و فرهنگیان نتیجه عضویت خود را لمس کنند، این اعتماد و اطمینان چند برابر خواهد شد.

اجرایی شدن طرح ارزش مالکانه یک حق مسلم بود که سالیان دراز به محاق رفته بود. علی‌رغم اینکه این مهم مورد بی‌مهری و بعضا نامهربانی‌هایی از طرف دستگاه‌های اجرایی قرار گرفت ولی با همت مدیران کنونی و بعضی از مدیران سابق صندوق به بار نشست و با اجرای آن، امیدواری به احقاق حق اعضای صندوق بازگشته است.

وی با اشاره به اینکه گاهی انتشار زمزمه‌هایی مسموم در مورد دولتی یا عمومی بودن موسسه مطرح می‌شد که باعث رنجش خاطر اعضای صندوق شده بود، اظهار داشت: با اجرای این طرح مهر تاییدی بر خصوصی بودن موسسه نواخته شده و این یک کار فرهنگی و زیربنایی است که جای بسی خوشحالی دارد.

منتخب فرهنگیان استان لرستان اضافه کرد: از دیگر برکات و نتایج این طرح، افزایش میزان واریزی اعضای فعلی و تشویق فرهنگیان غیر عضو یا ورودی‌های جدید آموزش و پرورش به عضویت در صندوق است زیرا برای آنها اثبات شده است که عضویت در صندوق به نفع آنهاست.

مومنی در پایان تصریح کرد: اینجانب و نمایندگان محترم صندوق در استان‌ها به اهمیت و چالش‌های این طرح بسیار مهم واقف هستیم و معتقدیم که نتیجه بخشی مالی طرح ارزش مالکانه نیاز به زمان دارد اما به نظر می‌آید تهیه طرح‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت برای اجرای کامل طرح به منظور منتفع شدن فرهنگیان به صورت ملموس، باعث افزایش اعتماد و اطمینان خاطر آنها خواهد شد.

برچسب ها: صندوق ذخیره فرهنگیان فرهنگیان
ارسال نظر
آخرین اخبار