۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵
تعداد بازدید: ۹۴۴۳۲۲
هدف اینسکو ارائه  کلیه مشاوره و خدمات تخصصی بلند مدت و کوتاه مدت توسط کارشناسان، متخصصان و دکترین تحصیل کرده و متخصص تجربی و عملی است ، به نحوی که عضویت در اینسکو هیچ گونه محدودیت سنی، تحصیلاتی ، جنسیتی و… ندارد و عضویت برای عموم اقشار کاملا آزاد است.
کد خبر: ۳۵۸۳۹

اخذ نمایندگی رسمی «شورای بین المللی توسعه مهارت » برای کشور ایران + فیلم

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، سازمان مشاوران و متخصصان ملل اسلامی (اینسکو) موفق به کسب اخذ نمایندگی رسمی «شورای بین المللی توسعه مهارت » برای کشور ایران گردید.

سازمان مشاوران و متخصصان ملل اسلامی Islamic Nations Specialists and Consultants  Organization (INSCO) که اختصارا اینسکو نامیده میشود، یک موسسه کاملا خصوصی و غیر دولتی(بدون هیچ گونه گرایش و وابستگی سیاسی) می باشد که در قوه قضایی جمهوری اسلامی ایران و در اتحادیه بین المللی علوم فناوری و مهارت  ISTSU دانشگاه وست کوست به ثبت رسیده است.

هدف اینسکو ارائه  کلیه مشاوره و خدمات تخصصی بلند مدت و کوتاه مدت توسط کارشناسان، متخصصان و دکترین تحصیل کرده و متخصص تجربی و عملی است ، به نحوی که عضویت در اینسکو هیچ گونه محدودیت سنی، تحصیلاتی ، جنسیتی و… ندارد و عضویت برای عموم اقشار کاملا آزاد است  و هر عضو به فراخور تخصص و تحصیلات خود میتواند یک جایگاه منحصر به فرد خود را داشته باشد. شورای مرکزی اینسکو معتقد است که هر شخصی میتواند نقش به سزا و اعلایی را در جامعه و محیط اطراف خود ایفا کند که باید این توانمندی ها کشف و سازماندهی گردد به نحوی که هیچ کس در اینسکو جا و یا موقعیت شخص دیگری را اشغال و یا محدود نمیکند و این موقعیت در مجموعه برای اشخاص با تخصص های مختلف فراهم میشود که خود را همچون خورشید نمایان کند و اعضا میتوانند امنیت روانی و منزلت خود را به هر نحو و به بهترین شکل حفظ کنند ، درواقع اعضای اینسکو جای هیچ کسی را نخواهند گرفت بلکه هر عضو برای خود جایگاه منحصر به فرد خود را میسازد و برای توسعه آن تلاش خواهد کرد.

هدف اینسکو از عضو گیری سازماندهی و نقش دهی به اعضا جهت تعامل و همکاری با کلیه متخصصان و کارشناسان داخلی و خارجی است و به هیچ وجه قصد همسویی و یا تقابل با هیچ ارگان و نهادی را ندارد بلکه تلاش خواهد کرد بتواند از نظرات و حضور کانونها و سازمانهای صنفی و تخصصی ، به نیت تکمیل نواقص و یا کمبودهای موجود جامعه مورد هدف، نهایت استفاده و بهره برداری را بنماید.

 

 

برچسب ها: اینسکو سازمان ملل جهان اسلام امت اسلامی شورای بین المللی توسعه مهارت
ارسال نظر
آخرین اخبار