۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸
تعداد بازدید: ۷۰۷۸۰۶
سردار عبدی، رئیس مرکز امور ایثارگران فرماندهی انتظامی گفت: باید از ایثارگرانی که در راه انقلاب تلاش کردند، پاسداری کنیم. به پاس زحمات همه این عزیزان است که چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی را سپری می‌کنیم.
کد خبر: ۳۶۰۴۸

حضور مردم در انتخابات نشانه رای مثبت به انقلاب اسلامی است/لزوم اجرای تمامی قوانین در راستای حمایت از ایثارگران

به پاس زحمات شهدا و ایثارگران است که چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی را سپری می‌کنیم/ این اقدام در حال انجام است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط؛ سردار یونس عبدی، رئیس مرکز امور ایثارگران فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار خطوط، ضمن تبریک پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مطرح کرد: دشمنان بارها گفته بودند که انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد خود را هم نخواهد دید، اما امروز شاهد چهل و پنجمین سالگرد هستیم و این جشن سال به سال بهتر هم برگزار خواهد شد.

عبدی ادامه داد: در این لحظه یاد شهدا و همه جانبازان و شهیدان را گرامی می‌داریم. باید از ایثارگرانی که در راه انقلاب تلاش کردند، پاسداری کنیم. به پاس زحمات همه این عزیزان است که چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی را سپری می‌کنیم.

به پاس زحمات شهدا و ایثارگران است که چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی را سپری می‌کنیم/ این اقدام در حال انجام است

لزوم اجرای تمامی قوانین در راستای حمایت از ایثارگران

یکی از طرح‌هایی که در سال جاری اجرا شد این بود که شهدایی که امسال به فیض شهادت نائل شدند را شناسایی کنیم که خوشبختانه همه این افراد شناسایی شدند. مهمترین موضوع این بود که تامین مسکن آن‌ها باید صورت گیرد که همه این قشر دارای مسکن شدند و بزرگترین دغدغه‌شان بحث مستاجر بودنشان بود که رفع شد. این اقدام برای شهدایی که در سنوات قبل هم وجود داشتند، در حال انجام است.

وی با اشاره به خانواده معظم شهدا گفت: همه ساله به طور میانگین ۷۰ شهید داریم. هرچه تلاش کنیم و امکانات در خدمت خانواده معظم ایثارگران قرار دهیم باز هم کم است. یک سری قوانین در راستای حمایت از جامعه ایثارگران تصویب شده و تلاش ما هم این است که تمام قوانین اجرا شود. اگر دستگاهی نتواند خدماتی که برای ایثارگران است، انجام دهد، خودمان در آن حوزه اقدام مضاعفی را انجام می‌دهیم. تلاش برای این است که همسران و فرزندان و والدین شهیدان با کمترین کاستی‌ها مواجه باشند.

این اقدام در حال انجام است

رئیس مرکز امور ایثارگران فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: یکی از طرح‌هایی که در سال جاری اجرا شد این بود که شهدایی که امسال به فیض شهادت نائل شدند را شناسایی کنیم که خوشبختانه همه این افراد شناسایی شدند. مهمترین موضوع این بود که تامین مسکن آن‌ها باید صورت گیرد که همه این قشر دارای مسکن شدند و بزرگترین دغدغه‌شان بحث مستاجر بودنشان بود که رفع شد. این اقدام برای شهدایی که در سنوات قبل هم وجود داشتند، در حال انجام است. این موضوعات بر اساس قوانینی که تصویب شده اصلاً وظیفه فرماندهی انتظامی نیست، دستگاه‌هایی در این زمینه همانند بنیاد شهید و مسکن باید این کار را انجام دهند، اما وظیفه اخلاقی و دینی خودمان می‌دانیم که نسبت به حمایت شهدای عزیزمان گام موثری برداریم.

عبدی در پایان به انتخاب پیش‌رو اشاره و مطرح کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون بیش از ۴۰ مرحله انتخابات داشتیم و شاهد پرشور برگزار شدن آن‌ها بودیم. حضور مردم در انتخابات نشانه یک رای مثبت برای انقلاب اسلامی است. قطعاً اگر انتخاباتی برگزار نمی‌شد شاهد این جشن هم نبودیم.

برچسب ها: سالگرد انقلاب اسلامی ایثارگران شهدا انتخابات مجلس مشارکت در انتخابات قوانین حمایت از ایثارگران
ارسال نظر
آخرین اخبار