۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷
تعداد بازدید: ۵۲۲۶۲۱
شریعتمداری، وزیر سابق دولت‌های اصلاحات و اعتدال گفت: ۲۲ بهمن یک مظهر و نماد وحدت و یکپارچگی و انسجام ملی ایران است. عملکرد خوب و بد ما تاثیری بر اعتقاد مردم نمی‌گذارد و بنده وظیفه خود می‌دانم که در هر زمانی در راهپیمایی شرکت کنم.
کد خبر: ۳۶۰۴۷
۲۲ بهمن نماد یکپارچگی و انسجام ملی ایران است/ عملکرد خوب و بد ما تاثیری بر اعتقاد مردم نمی‌گذارد

شرکت در انتخابات یک امر لازم/ پشت کردن به صندوق‌های رای به مصلحت هیچکس نیست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط؛ محمد شریعتمداری، وزیر سابق بازرگانی، صنعت، معدن و تجارت، همچنین کار و رفاه  اجتماعی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار خطوط، اظهار کرد: ۲۲ بهمن یک مظهر و نماد از وحدت، یکپارچگی و انسجام ملی ایران است. عملکرد خوب و بد ما تاثیری بر اعتقاد مردم نمی‌گذارد و بنده وظیفه خود می‌دانم که در هر زمانی درراهپیمایی شرکت کنم.
 
۲۲ بهمن یکپارچگی و انسجام ملی ایران است/ عملکرد خوب و بد ما تاثیری برای اعتقاد مردم نمی‌گذارد
 
وزیر اسبق کار در  اهمیت و ضرورت شرکت مردم در انتخابات گفت: انتخابات یکی از مهم‌ترین عرصه‌های حضور مردم در تصمیم گیری برای خودشان است و صندوق یکی از مهم‌ترین مراکزی است که مردم با ارتباط با آن می‌توانند نظر و رای خود را در اداره حکومت لحاظ کنند. البته شاید طی چند سال اخیر و طی انتخابات گذشته با محدودیت‌های مواجه شده باشیم، اما به هر حال شرکت در انتخابات یک امر لازم است و باید با جمهوری اسلامی ایران رابطه وسیع خود را حفظ کنیم. پشت کردن به صندوق‌های رای به هیچ وجه به صلاح و مصلحت هیچکس نیست. راه درست نظام حضور در پای صندوق‌های رای است.
۲۲ بهمن نماد یکپارچگی و انسجام ملی ایران است/ عملکرد خوب و بد ما تاثیری بر اعتقاد مردم نمی‌گذارد
 
برچسب ها: راهپیمایی 22 بهمن انتخابات مجلس مشارکت در انتخابات وحدت اعتقادات مردم انسجام ملی صندوق های رای
ارسال نظر
آخرین اخبار