۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
تعداد بازدید: ۶۴۱۲۶۴
مدواری گفت: با توجه به اوضاع اقتصادی کشور و تورمی که رو به بالا است یک فرد جانباز و همچنین بقیه افراد جامعه شرمنده خانواده‌های خودشان هستند و فقط دارند با سیلی صورت خود را سرخ نگه می‌دارند تا بگذرد.
کد خبر: ۳۶۰۹۱

زمانی که اغتشاشات به پایان می‌رسد دیگر به امورات برادران جانباز رسیدگی نمی‌شود/ مقدار حقوق تعیین شده سال آینده پول یک کفش هم نمی‌شود!

دولت و نظام از فداکاری و ایثار خون‌های شهدا و جانبازان است/ با شهادت حاج قاسم حمایت از جانبازان هم تمام شد! 

خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط، به مناسبت روز جانباز با محمدرضا مدواری، جانباز مدافع حرم به گفتگو پرداخت. آنچه در ادامه می‌خوانید نظرات ایشان به مناسبت این روز است.

هر موقع که نظام به بحث امنیتی چه در داخل و چه در خارج از مرزها احتیاج پیدا کرده است، حمایت‌های بسیار شدیدی از جانبازان انجام داده اما زمانی که اغتشاشات و جنگ‌ها رو به پایان می‌رسد دیگر به امورات برادران جانباز رسیدگی نمی‌شود و کوتاهی‌های بسیاری در این راستا انجام می‌شود.

مدواری در ابتدا گفت: کشور ما پس از جنگ به این صورت بوده که هر موقع نظام به بحث امنیتی چه در داخل و چه در خارج از مرزها احتیاج پیدا کرده است، حمایت‌های بسیار شدیدی از جانبازان انجام داده و کارها رو روال انجام می‌شده، اما زمانی که اغتشاشات و جنگ‌ها رو به پایان می‌رسد دیگر به امور برادران جانباز رسیدگی نمی‌شود و کوتاهی‌های بسیاری در این راستا انجام می‌شود. مثلاً در سال ۹۸ زمانی که حاج قاسم سلیمانی به شهادت رسیدند تقریبا ۸۵ درصد جنگ تمام شد، زمانی که منطقه را ترک کردیم و به وطن بازگشتیم دیگر توجه کمتری به جانبازان شد. یعنی با رفتن یک مسئول همانند حاج قاسم که تاکید بسیاری در راستای حمایت از جانبازان وخانواده‌های شهیدان داشتند، تمامی کارها خوابید.

بیشتر بخوانید: ایثارگران دهک‌های پایین جامعه و در پیچ و خم‌های زندگی گرفتارند/مسئولین به وصیت امام عمل نکردند!

جانبازان فقط دارند با سیلی صورت خود را سرخ نگه می‌دارند

زمانی که اغتشاشات به پایان می‌رسد دیگر به امورات برادران جانباز رسیدگی نمی‌شود/ مقدار حقوق تعیین شده سال آینده پول یک کفش هم نمی‌شود!

وی به وضعیت اقتصادی کشور اشاره و مطرح کرد: با توجه به اوضاع اقتصادی کشور و تورمی که رو به بالا است یک فرد جانباز و همچنین بقیه افراد جامعه شرمنده خانواده‌های خودشان هستند و فقط دارند با سیلی صورت خود را سرخ نگه می‌دارند تا بگذرد. گرانی‌ها را خود مسئولین می‌بینند و خیلی هم راحت می‌توانند جلوی آن را بگیرند. در حال حاضر تعداد زیادی ماشین وارد کردند، آن‌ها کجا هستند؟ آیا یک ماشین میلیاردی را یک جانباز پول دارد بخرد؟! متاسفانه اقتصاد کشور مشکل دارد.

بیشتر بخوانید: جامعه حقوق بگیر به دنبال خط فقر می‌دود/حقوق۱۰ میلیون تومانی هزینه ایاب و ذهاب هم نیست! /افزایش قیمت گوشت با افزایش حقوق مقایسه شود

مسئولین از خون شهدا و ایثار جانبازان به این پست و مقام رسیدند اما هیچ کاری برام بدنه‌ای که از آن به وجود آمدند و بزرگ شده‌اند، نکردند.

این مدافع حرم افزود: مقدار حقوق سال آینده جانبازان کلاً ۲ میلیون تومان تعیین شده است. جالب است خودشان هم می‌گویند ۲ میلیون تومان پول یک کفش هم نمی‌شود فقط نمی‌خواهند این شرایط را قبول کنند. در کل دولتی که بر سر کار می‌آید نمی‌خواهد قبول کند که باعث گرانی شده است. 

لزوم توجه دولت به وضعیت معاش زندگی جانبازان

زمانی که اغتشاشات به پایان می‌رسد دیگر به امورات برادران جانباز رسیدگی نمی‌شود/ مقدار حقوق تعیین شده سال آینده پول یک کفش هم نمی‌شود!

این جانباز در پایان خطاب به دولتمردان و مسئولین گفت: این دولت و نظام درست شده‌ای از فداکاری ایثار خون‌های شهدا و جانبازان هستند پس کاری کنند که فردای روزگار بتوانند جواب خون شهدا، جانبازان و خانواده‌ها را دهند. مسئولین از خون شهدا و ایثار جانبازان به این پست و مقام رسیدند اما هیچ کاری برام بدنه‌ای که از آن به وجود آمدند و بزرگ شده‌اند، نکردند. از دولت می‌خواهیم که وضعیت معاش زندگی جانبازان و دیگر اقشار مردم کشور را درست کند. 

برچسب ها: جانباز جانبازان روز جانباز دولت حقوق نظام حاج قاسم سلیمانی دولت اقشار ضعیف اغتشاشات ماشین میلیاردی
ارسال نظر
آخرین اخبار