۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴
تعداد بازدید: ۱۱۳۲۹۶۵
سید احمد نبوی، دبیر کل حزب همت در حاشیه بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران در بازدید از غرفه خطوط مطرح کرد: جریان‌های سیاسی را از دخالت در امور انتخابات منع و مجبور کند در قالب احزاب وارد عرصه شوند. به نظر بنده این دو جریان هر دو مقصر اشتباهات امروز هستند و هر دو باید پاسخگوی امروز باشند.
کد خبر: ۳۶۱۵۴

طبقه‌ای از حاکمیت خودشان را تافته جدا بافته از مردم می‌دانند و احساس می‌کنند طبقه‌ای برتر از مردم هستند!/ حزب همت ۱۶۴ کاندیدا در شهرستان‌ها دارد+ویدیو

وزارت کشور جریان‌های سیاسی را از دخالت در امور انتخاب منع کند/جریانات و جناح‌های سیاسی احزاب را مصادره کردند!

سید احمد نبوی، دبیرکل حزب همت طی بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های کشور با حضور در غرفه پایگاه خبری تحلیلی خطوط، طی گفتگو با قادر نصیری ترزنق، مدیر مسئول و سردبیر خطوط در رابطه مدت زمان شکل گیری و گستره فعالیت این حزب گفت: حزب همت حدود ۶ سال است که به ثبت رسیده است و در این مدت توانستیم در ۲۷ استان و ۱۶۴ شهرستان دفتر داشته باشیم،  به طوری که در حال حاضر ۲۴ هزار عضو رسمی داریم که کارت عضویت دارند و با ایجاد چنین فضایی به این نتیجه رسیده‌ایم که حد واسطی بین مردم و بخش حاکمیت باشیم تا برخی اشتباهات حاکمیت را پوشش دهیم و رضایتمندی مردم را به دست آوریم.

حزب همت در ۲۷ استان و ۱۶۴ شهرستان دفتر و در حال حاضر ۲۴ هزار عضو رسمی دارد که کارت عضویت دارند.

نبوی افزود: انتخابات به عنوان یک میثاق ملی تلقی می‌شود. به نظر من بنده برای بهتر شدن شرایط باید صادقانه با مردم برخورد کرد. متاسفانه طبقه‌ای از حاکمیت خودشان را تافته جدا بافته از مردم می‌دانند و احساس می‌کنند طبقه برتر از مردم هستند. بنابراین ما سعی می‌کنیم تا برای انتخابات مجلس دوازدهم و انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم تا بتوانیم هم صدای مردم باشیم. صدای مردم بودن به معنای ارائه مطالبات کف خیابان است، این مطالبات به شدت فشرده و تجمیع پیدا کرده است. باور ما این است که احزاب می‌توانند این مطالبات را نمایندگی کنند و بخشی از حاکمیت را مجبور به اطاعت از مردم و خواسته‌های آن‌ها کنیم، این اتفاق شدنی است و هنوز برای اینکه به این تغییر برسیم، دیر نشده. در کل مراجعه به مردم و رساندن مطالبه‌شان به مسئولین را وظیفه اصلی خود می‌دانیم.

دبیرکل حزب همت، احزاب را در قالب سه جریان سیاسی تقیم بندی کرد و گفت: احزاب را در قالب جریان‌های سیلسی اصلاح طلب، اصولگرا و مستقل مصادره کردند به همین دلیل باید وزارت کشور احزاب را مکلف کند که خودشان وسط میدان بیایند. احزاب یا باید منحل شوند یا اگر می‌خواهند باشند باید روی پای خودشان با نام خودشان بیایند. در حال حاضر اصلاح طلبان و اصولگرایان هزاران اشتباه کردند اما هیچ عذرخواهی نمی‌کنند و می‌گویند ما جریان سیاسی هستیم، جریان سیاسی هم که صاحب ندارد، حزب صاحب دارد.

نبوی خاطرنشان کرد: وزارت کشور جریان‌های سیاسی را از دخالت در امور انتخابات منع و مجبور کند در قالب احزاب وارد عرصه شوند. به نظر بنده این دو جریان هر دو مقصر اشتباهات امروز هستند و هر دو باید پاسخگوی امروز باشند.

اصلاح طلبان و اصولگرایان هزاران اشتباه کردند اما هیچ عذرخواهی نمی‌کنند و می‌گویند ما جریان سیاسی هستیم، جریان سیاسی هم که صاحب ندارد، حزب صاحب دارد.

دبیرکل حزب همت در پایان اضافه کرد: ما در ۱۶۴ شهرستان کاندیدا داریم. کاندیداها مکلفند در هیچ جریان سیاسی نباشند. در تهران هم با ۱۵ نفر در حال کار کردن هستیم و معرفی ۱۵ نفر دوم را به انتخاب خود مردم گذاشتیم. رسانه‌ها در غربت هستند و باید از غربت خارج شوند. ما دو دسته رسانه داریم؛ یک دسته رسانه‌هایی که نیازی به دنبال مطالبات مردم ندارند بنابراین به دنبال قدرت هستند، رسانه دوم، رسانه‌ هایی که صادقانه می‌خواهند صدای مردم می‌باشند که این رسانه‌ها در غربت هستند.

برچسب ها: انتخابات مجلس احزاب احزاب سیاسی دولت وزارت کشور حزب همت حاکمیت تافته جدا بافته مردم طبقه‌ای برتر شهرستان‌ها جناح های سیاسی مصادره
ارسال نظر
آخرین اخبار