۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳
تعداد بازدید: ۳۳۲۸۰۰
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: در مورد نرخ کرایه ناوگان تاکسیرانی اعتقاد ما بر این است باید تعادلی بین حقوق راننده تاکسی و حقوق شهروندی برقرار باشد.
کد خبر: ۳۶۳۶۷

لوایح پیشنهادی نرخ کرایه ناوگان عمومی به شورا ارئه شد!/ تصویب نرخ کدام ناوگان در اولویت است؟

حمایت از مصرف‌کنندگان در اولویت است/تعیین نرخ کرایه دو گروه از ناوگان عمومی به سال آینده موکول شد!

سید جعفر تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط، در خصوص نرخ ناوگان عمومی در سال ۱۴۰۳ مطرح کرد: طی امروز شهرداری تهران لوایح پیشنهادی خود را در خصوص نرخ ناوگان عمومی برای سال آینده به شورا ارائه کرد البته بسیار دیر این کار انجام شد و ما حتی اعتراض خود را هم کردیم اما در هر صورت ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: رونمایی از تاکسی‌های برقی/نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی در سال ۱۴۰۳

به دلیل آنکه به غیر از یکشنبه هفته آتی فرصت دیگری نداریم، بررسی دیگر لوایح نرخ‌ها از جمله نرخ بلیط اتوبوس و مترو به سال آینده موکول خواهد شد.

تشکری هاشم افزود: سعی می‌کنیم حداقل لایحه نرخ کرایه تاکسیرانی را بررسی کنیم تا در جلسه آینده شورا که یکشنبه است، بتوانیم مطرح و تصویب کنیم. به دلیل آنکه به غیر از یکشنبه هفته آتی فرصت دیگری نداریم، بررسی دیگر لوایح نرخ‌ها از جمله نرخ بلیط اتوبوس و مترو به سال آینده موکول خواهد شد.

بیشتر بخوانید: خرید اجباری اتوبوس‌های خارجی به علت عدم تحویل تولیدکننده‌های داخلی!/برخورد محتاطانه شورا در تصویب بودجه/مدیریت قسمتی از آلودگی هوا

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در مورد نرخ کرایه ناوگان تاکسیرانی اعتقاد ما بر این است باید یک تعادلی بین حقوق راننده تاکسی و حقوق شهروندی برقرار باشد، اما در مورد مترو و اتوبوس به سبب اینکه شهرداری تهران مسئولیت پشتیبانی آن‌ها را بر عهده دارد سعی می‌کنیم نرخ رشد کرایه این دو ناوگان بسیار محدود باشد و بیشتر جنبه حمایت از مصرف‌کنندگان را در اولویت قرار دهیم تا انشالله مردم بتوانند با تفاوت نرخ کمی از مترو اتوبوس استفاده کنند.

لوایح پیشنهادی نرخ کرایه ناوگان عمومی به شورا ارئه شد!/ تصویب نرخ کدام ناوگان در اولویت است؟

تشکری در پایان تاکید کرد: در کل تصویب نرخ کرایه تاکسیرانی در اولویت کار است و سعی می‌کنیم تا قبل از تعطیلات این موضوع تعیین و تکلیف شود. دو نرخ دیگر هم که مربوط به اتوبوس و مترو است، اگر بتوانیم حتماً پیگیری می‌کنیم ، اما با توجه به اینکه دو کمیسیون باید تشکیل شود بعید به نظر می‌رسد که این طرف سال بتوانیم به نتیجه برسیم.

برچسب ها: جعفر تشکری هاشمی حمل و نقل کرایه تاکسی کرایه حمل و نقل عمومی ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری حمایت از مصرف‌کنندگان طرح های اولویت دار
ارسال نظر
آخرین اخبار