۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵
تعداد بازدید: ۵۹۶۶۳۲
شهریار حیدری، نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: رژیم صهیونیستی در معادلات نظامی جمهوری اسلامی جایگاه چندانی ندارد به همین دلیل اگر واقعا اقدامی کند پاسخ محکم‌تر و کوبنده‌تر خواهد دید
کد خبر: ۳۶۵۱۳

اسرائیل به حدی که جمهوری اسلامی قدرت دفاعی و نظامی دارد، ندارد/ به هر شکل ممکن است پاسخی داده شود

شهریار حیدری، نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط، در خصوص عملیات شب گذشته جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد: عملیات پهبادی و موشکی جمهوری اسلامی ایران طی دیشب پاسخی به تحرکات و اقدامات رژیم صهیونیستی بود که از چندسال پیش تا به امروز که آخرین آن حمله به کنسلوگرای ایران می‌باشد، بود. به همین دلیل ضرورت داشت پاسخی محکم به این رژیم داده شود. طی دیشب خوشبختانه مجموعه اقدامات خوبی سپاه انجام داد و قطع یقین معادلات ذهنی رژیم صهیونسیتی تغییر کرد. ذهنیت رژیم این بود که جمهوری اسلامی توان پاسخگویی ندارد و اقدامی انجام نخواهد داد بنابراین این پاسخ پاسخ بسیار خوب، شایسته، محکم و به موقع و حساب شده‌ای بود.

بیشتر بخوانید: آسیب این جریان داخلی از آمریکا و اسرائیل هم برای ما بیشتر است/این موضوع بزرگترین خطر برای حاکمیت و نظام است!

نحوه پاسخ اسرائیل به حملات شب گذشته

رژیم صهیونیستی در معادلات نظامی جمهوری اسلامی جایگاه چندانی ندارد به همین دلیل اگر واقعا اقدامی کند پاسخ محکم‌تر و کوبنده‌تر خواهد دید و آن موقت متوجه خواهد شد که چه قدر توان دفاعی و قدرت نظامی جمهوری اسلامی بالا است.

پاسخ اسرائیل به حملات شب گذشته ایران بستگی به معادلات آن‌ها دارد. اگر برنامه رژِیم توقف و عدم پاسخ باشد ممکن است قائله جور دیگر ادامه پیدا کند اگر هم اقدامی کنند قطع یقین پاسخ مجدد جمهوری اسلامی محکم‌تر نسبت به دیشب خواهد بود. رژیم صهیونیستی مدت‌هاست برنامه حمله به تاسیسات هسته‌ای و نظامی ایران را دارد اما قدرت این کار را نداشته و ندارد. به هر شکل ممکن است بالاخره پاسخی داده شود منتها با توجه به تغییرات و معادلات ذهنی، کار معقولانه این است که رژیم صهیونسیتی پاسخی ندهد چون پاسخ ایران نسبت به مجموعه اقداماتی بود که رژِیم از سال‌های گذشته تا به امروز انجام داده است. در عین حال جمهوری اسلامی آمادگی لازم و کافی هم برای پاسخ رژیم صهیونسیتی و هم اقدامات بعدی بر علیه رژیم دارد.

بیشتر بخوانید: جریانی در داخل و خارج به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت در ایام انتخابات است/هنوز در دنیا گفتمان مشترک برای امنیت ملی پیدا نشده! +فیلم

اسرائیل به حدی که جمهوری اسلامی قدرت دفاعی و نظامی دارد، ندارد/ به هر شکل ممکن است پاسخی داده شود

کاهش فشار بر مردم غزه با پاسخ ایران

حملات دیشب بخش کوچکی از توان نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی بود. رژیم صهیونیستی در معادلات نظامی جمهوری اسلامی جایگاه چندانی ندارد به همین دلیل اگر واقعا اقدامی کند پاسخ محکم‌تر و کوبنده‌تر خواهد دید و آن موقت متوجه خواهد شد که چه قدر توان دفاعی و قدرت نظامی جمهوری اسلامی بالا است. اسراییل به حدی که جمهوری اسلامی قدرت دفاعی و نظامی دارد، ندارد و در کل چنین توانی ندارد که بخواهد مستقیم با ایران وارد جنگ شود یا این وضعیت ادامه پیدا کند چون قطع یقین رژیم صهیونسیتی شکننده است.

به نظر بنده فشاری هم اکنون که از نظر روانی و عملیاتی بر رژیم صهیونسیتی است حتما باعث کاهش فشار بر مردم غزه خواهد شد.

برچسب ها: اسرائیل تجهیزات نظامی شهریار حیدری کمیسیون امنیت ملی مجلس رژیم صهیونیستی
ارسال نظر
آخرین اخبار