۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
تعداد بازدید: ۱۴۸۵۹۸
منطقه ۲۲ تهران برگزار می‌کند؛
شهردار منطقه ۲۲ تهران از برگزاری اولین مسابقه و رویداد استارتاپی تخصصی در حوزه پسماند و محیط زیست با رویکرد کارآفرینی در شهرداری تهران با همت منطقه ۲۲ خبرداد.
کد خبر: ۳۶۵۷

اولین مسابقه تخصصی در حوزه پسماند و محیط زیست

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط محمدی شهردارمنطقه ۲۲ در این خصوص اعلام داشت: در راستای تقویت اکوسیستم نوآوری و ایجاد بستر فعالیتهای دانش‌بنیان در این منطقه، اولین رویداد استارتاپی تخصصی حوزه پسماند و محیط زیست با هدف حل چالش‌های موجود در مدیریت شهری در حوزه پسماند و محیط زیست با رویکرد کارآفرینی در منطقه ۲۲ با مشارکت شتاب دهنده ذوق اجرا خواهد شد.

محمدی در ادامه افزود: این رویداد دارای سه محور اصلی با موضوع مدیریت هوشمند در کاهش تولید وافزایش تفکیک پسماند از مبدا، ذخیره سازی جداگانه پسماند، جمع آوری و انتقال پسماند و یک محورفرعی با عنوان پوستر فرهنگ سازی در کاهش پسماند و حفظ محیط زیست برگزار می شود.

شهردار منطقه ۲۲ درباره زمان اجرای این رویداد گفت: مهلت ارسال طر ح‌های پیشنهادی از ۶ آذ ر تا ۲۴ دی ماه ۱۴۰۰ از طریق سایت www.smart22.ir است و بعد از داوری و بررسی طرح های ارسالی توسط هیات داوران، اختتامیه رویداد در اوایل بهمن ماه ۱۴۰۰ در شهرداری منطقه ۲۲ اجرا می شود. 

محمدی در ادامه اظهار داشت: علاقمندان می توانند ضمن ارسال طرح‌های پیشنهادی خود از طریق دبیرخانه هوشمندسازی منطقه ۲۲، جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۲۶۰۷۴۹۹ – ۰۲۱ و شماره موبایل ۰۹۱۹۸۳۳۱۲۰۰ تماس حاصل نمایند.

وی در ادامه گفت: به ۱۵ طرح برگزیده توسط هیات داوران نیز جوایز نفیسی تعلق خواهد گرفت و شرکت در این رویداد برای عموم آزاد است.

/ روابط عمومی منطقه ۲۲ 

برچسب ها: پسماند تهران مسابقه دانش بنیان استارت‌آپ‌
ارسال نظر
آخرین اخبار