۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱
تعداد بازدید: ۵۵۲۰۵۶
بذرافشان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: با شهادت رییس جمهور خللی در بازار طلا ایجاد نخواهد شد و شاهد افزایش یا کاهش در قیمت‌ها نخواهیم بود.
کد خبر: ۳۶۵۷۶

اصلاحات اصلی صنعت طلا انجام شد!/ واحد‌های صنفی ملزم به بازگشایی و فعالیت اقتصادی خود هستند

با شهادت رئیس جمهور هیچ خللی در بازار طلا ایجاد نخواهد شد

نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط، ضمن تسلیت شهادت سید آیت‌الله ابراهیم رئیسی و همراهان وی، مطرح کرد: با شهادت رییس جمهور هیچ خللی در بازار طلا ایجاد نخواهد شد و شاهد افزایش یا کاهشی در قیمت‌ها نخواهیم بود. البته بازار جهانی یک مقداری افزایشی بوده، طی دیروز علی رغم افزایش ۱۰ دلاری انس جهانی بازارهای داخلی افزایشی نبود بلکه کاهشی بود البته طی امروز یک مقدار در بازار داخلی نوسان داشته‌ایم اما هنگفت نبوده است.

بذرافشان در ادامه به صحبت‌های اتاق اصناف تهران در خصوص لزوم باگشایی صنف‌های طلا و اصلاحات انجام شده اشاره و بیان کرد: اصلاحات اصلی و تغییرات لازم انجام شده است لذا باید همکاران ما هم در رابطه با مسائل و یک سری نقطه نظرات حتما این کار انجام دهند. در کل واحد‌های صنفی ما ملزم به بازگشایی و فعالیت اقتصادی خود هستند. 

اصلاحات اصلی صنعت طلا انجام شد!/ واحد‌های صنفی ملزم به بازگشایی و فعالیت اقتصادی خود هستند

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ادامه داد: در آینده نیاز به اصلاحات مجدد است که طبق توافق انجام شده با مسئولین و هماهنگی‌های انجام شده با ارگان‌های ذیربط قرار است در آینده به صورت جلسات تخصصی و کارگروه تخصصی اتاق اصناف تهران نسبت به ادامه کلی موضوعات صنفی صنعت طلا و جواهر بررسی و انجام شود.

برچسب ها: طلا بازار طلا قیمت طلا نادر بذرافشان طلافروشان رئیس جمهور شهادت اصلاحات
ارسال نظر
آخرین اخبار