۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
تعداد بازدید: ۴۳۱۲۲۷
رئیس سابق اتحادیه طلافروشان در گفتگو با خطوط پاسخ داد:
محمدولی، رئیس سابق اتحادیه طلافروشان گفت: در مورد قیمت طلا کسی نمی‌تواند نظر قطعی بدهد مگر اینکه سیاستمداران دنیا اتفاقاتی را رقم بزنند که بلافاصله روی قیمت انس جهانی طلا اثرگذار است.
کد خبر: ۳۶۲۵۴

وضعیت نامساعد بازار طلا در اسفندماه/ باز هم شاهد افزایش قیمت خواهیم بود؟

علت افزایش قیمت طلا چه بود؟/ نوسانات انس جهانی یا بازار ارز؟/ بازاری که انتظارش را داشتیم، شکل نگرفت!

آیت محمدولی، رئیس سابق اتحادیه طلافروشان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط، با اشاره به افزایش قیمت طلا مطرح کرد: وقتی که بازار ارز دچار نوسان شود و افزایش پیدا کند طبیعتاً طلا هم در آن مسیر حرکت خواهد کرد و افزایش پیدا می‌کند سکه هم از این قضیه مستثنی نیست و همین اتفاق برای آن هم رخ خواهد داد. یکی دیگر از دلایل افزایش قیمت طلا مربوط به انس جهانی است. انس جهانی در این روزها دچار نوسانات بود که علت و معلول‌های خود را دارد. این موضوعات اثرگذار رو قیمت طلا و سکه است.

بیشتر بخوانید: افزایش ۲۲هزار تومانی هر گرم طلای ۱۸ عیار!/بانک مرکزی این دو اقدام را انجام دهد قیمت‌ها به ثبات می‌رسد

محمدولی ادامه داد: وقتی اینگونه قیمت‌ها نوسانات شدیدی پیدا می‌کند بازار ما کند عمل می‌کند یعنی در اسفند ماه که باید شاهد داد و ستد خوبی باشیم اصلا چنین شرایطی نبود که علت این موضوع هم به دلیل نوسانات قیمت طلا بود.

وضعیت نامساعد بازار طلا در اسفندماه/ باز هم شاهد افزایش قیمت خواهیم بود؟

بیشتر بخوانید: افزایش قیمت طلا ادامه دارد/بانک مرکزی عرضه و تقاضا را تامین کند تا نوساناتی رخ ندهد!/سکه‌های قدیم در بازار و خانه‌ها زیاد است

رئیس سابق اتحادیه طلافروشان خاطرنشان کرد: طلا فلزی است که کل آدم‌های دنیا به آن وابسته‌اند و قیمت هیچ فلزی به اندازه طلا نیست همچنین بازار ارز هم در این مسیر اثرگذار است، اگر بازار ارز باز هم افزایش پیدا کند طلا و سکه هم افزایش پیدا خواهد کرد و اگر بازار ارز رو به کاهشی رود طلا هم مجبور است در آن مسیر حرکت کند.

برچسب ها: بازار طلا قیمت طلا طلا پیش بینی طلا
ارسال نظر
آخرین اخبار