۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۸
تعداد بازدید: ۸۶۲۵۳۲
غضنفری، نماینده دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی گفت: وزرایی که می‌خواهند از سوی آقای پزشکیان به مجلس معرفی شوند همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند باید به اصول و قواعد نظام جمهوری اسلامی پایبند و نظام و انقلاب را قبول داشته باشند.
کد خبر: ۳۶۶۸۴

اقدامی از سوی آقای پزشکیان که چشم‌انداز خوبی ندارد!/ آقای مخبر به عنوان معاون اول باقی می‌ماند؟

ویژگی‌هایی که باید وزرای دولت چهاردهم داشته باشند؟/ مخبر معاون اول می‌ماند؟ 

کامران غضنفری، نماینده دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط، به تشریح ویژگی‌های وزرای پیشنهادی از سوی آقای پزشکیان پرداخت و مطرح کرد: وزرایی که می‌خواهند از سوی آقای پزشکیان به مجلس معرفی شوند همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند باید پایبند به اصول و قواعد نظام جمهوری اسلامی باشند، نظام و انقلاب را قبول داشته باشند، دخیل در فتنه‌ها نبوده باشند، پایبند و وابسته به احزاب و گروه‌هایی که رابطه خوبی با نظام جمهوری اسلامی ندارند، نباشند و کارآمد باشند، در بحث تخصصی خودشان ورود داشته باشند و از حاشیه‌ها پرهیز کنند، واقعا قصد خدمت به مردم را داشته باشند؛ اگر چنین ویژگی‌هایی را داشته باشند قاعدتاً مجلس هم آن‌ها را تأیید خواهد کرد. البته یک نکته مهم این است که وزرای معرفی شده به مجلس سوابق منفی نداشته باشند یعنی جزو کسانی نباشند که در دولت آقای روحانی تا توانستند به کشور و نظام و مردم لطمه و صدمه وارد کردند، قطعا نباید جزو این افراد باشند، افراد دولت آقای روحانی خسارت‌های زیادی به نظام و انقلاب و مردم وارد کردند، اگر خدایی نکرده وزاری پیشنهادی آقای پزشکیان از این افراد باشند، مجلس با آن‌ها برخورد خواهد کرد. 

افراد دولت آقای روحانی خسارت‌های زیادی به نظام و انقلاب و مردم وارد کردند، اگر خدایی نکرده وزاری پیشنهادی آقای پزشکیان از این افراد باشند، مجلس با آن‌ها برخورد خواهد کرد. 

اقدامی از سوی آقای پزشکیان که چشم‌انداز خوبی ندارد!

غضنفری ادامه داد: متاسفانه برخی افراد نامناسب در اطراف آقای پزشکیان هستند که چشم‌انداز خوبی ندارند مثلا آقای پزشکیان هم‌اکنون آقای محمد جواد ظریف را به عنوان رئیس شورای راهبری دوره انتقال دولت چهاردهم منصوب کردند، آقای ظریف یک آدم بدسابقه‌ای است، با سوابق منفی بسیار و ظربات و خسارت‌های بسیار زیادی به جمهوری اسلامی وارد کرده است، یعنی یک فرد بدسابقه با عملکرد بسیار منفی مسئول چنین کار خطیری شده است، این اقدام آقای پزشکیان اصلا چشم‌انداز خوبی را نشان نمی‌دهد. امیدوار هستیم که رئیس جمهور منتخب در این کارشان تجدید نظر کنند چون طبعا آقای محمد جواد ظریف به سراغ افرادی برای معرفی می‌روند که شبیه به خود هستند یعنی کسانی که می‌خواهند به جمهوری اسلامی خسارت و صدمه وارد کنند، اگر این چنین باشد مجلس مقابله خواهد کرد. 

اقدامی از سوی آقای پزشکیان که چشم‌انداز خوبی ندارد!/ آقای مخبر به عنوان معاون اول باقی می‌ماند؟

آقای مخبر به عنوان معاون اول باقی می‌ماند؟

باید ببینم نظر آقای پزشکیان در نگه داشتن آقای مخبر به عنوان معاون اول خودشان چه چیزی است اما در کل به نظر می‌آید آقای مخبر نسبت به برخی افرادی که در اطراف آقای پزشکیان هستند یک سر و گردن بالاتر است حداقل سوابق منفی همانند برخی افراد را ندارد.

وی در خصوص پیشنهاد برخی افراد مبنی بر باقی ماندن آقای مخبر به عنوان معاون اول آقای پزشکیان اظهار نظر کرد: باید ببینم نظر آقای پزشکیان در نگه داشتن آقای مخبر به عنوان معاون اول خودشان چه چیزی است اما در کل به نظر می‌آید آقای مخبر نسبت به برخی افرادی که در اطراف آقای پزشکیان هستند یک سر و گردن بالاتر است حداقل سوابق منفی همانند برخی افراد را ندارد، ممکن است به برخی از اقدامات آقای مخبر انتقاد هم داشته باشیم اما خیلی فرق می‌کند بین آقای مخبر و آقای جواد ظریف یا آقای بیژن زنگنه، آذری جهرمی یا علی ربیعی و امثال این افراد. طبعا ایشون اصلا قابل مقایسه با این افراد نیستند.

نماینده دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی به عنوان سخن پایانی گفت: امیدواریم که آقای پزشکیان چارچوب انتخاب خودشان را بر روی افراد انقلابی و خوش سابقه قرار دهند نه بر روی افراد غیر انقلابی و بدسابقه تا در مجلس با چالشی مواجه نباشیم.

برچسب ها: کامران غضنفری دولت چهاردهم وزیر دولت روحانی مجلس شورای اسلامی مسعود پزشکیان محمد مخبر
ارسال نظر
آخرین اخبار