۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۶
تعداد بازدید: ۵۰۸۰۵۰
عابدین، عضو هیات نظارت انتخابات نظام مهندسی کل کشور گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان نیازمند یک تغییرات اساسی در قوانین و مقررات هستند تا از تکنولوژی‌ها استفاده بهتر شود.
کد خبر: ۳۶۷۸۶

 

شرکت‌های دانش‌بنیان نیازمند تغییرات اساسی در قوانین و مقررات/ برخی تکنولوژی‌ها با قوانین ملی ما نمی‌خواند!

حضور بیش از ۹۰۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه ساختمان/ نظام صنفی منتظر تغییرات برای استفاده از تکنولوژی‌ها!

فرشاد عابدین، عضو هیات نظارت انتخابات نظام مهندسی کل کشور و بازرس ویژه نمایشگاه‌های بین‌المللی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط، در خصوص نمایشگاه ساختمان ۱۴۰۳ مطرح کرد: خوشبختانه طی امسال نمایشگاه ساختمان خوب بود و در سطح بالایی برگزار شد. شرکت‌های دانش‌بنیان زیادی حضور داشتند که تکنولوژی‌های جدیدی را به نمایش گذاشتند؛ در کل نمایشگاه خوبی بود. بیش از ۹۰۰شرکت داخلی و خارجی در این دوره از نمایشگاه حضور یافتند که یک رشد ۷ الی ۸ درصدی در خصوص حضور شرکت‌کنندگان نسبت به سال گذشته را شاهد بودیم.

شرکت‌های دانش‌بنیان نیازمند یک تغییرات اساسی در قوانین و مقررات هستند/ یک سری از تکنولوژی‌ها با قوانین ملی ما نمی‌خواند!

شرکت‌های دانش‌بنیان نیازمند یک تغییرات اساسی در قوانین و مقررات هستند مثلا یک سری از تکنولوژی‌ها با قوانین ملی ما نمی‌خواند و خیلی‌ها با آن تکنولوژی ناآشنا هستند که این موضوع نیازمند حمایت است.

انقعاد قرارداد با یک شرکت دانش‌بنیان!

عابدین افزود: این نمایشگاه بیشتر تبلیغات در راستای تکنولوژی که می‌خواهند ارائه دهند می‌باشد که خوشبختانه طی امسال این تکنولوژی‌ها بازخورد بسیار خوبی داشت. ما خودمان اولین اشخاصی بودیم که از یک تکنولوژی در خصوص لوله‌های بهداشتی در بحث ساختمانی اطلاع پیدا می‌کردیم که بسیار مشتاق شدیم و با آن‌ شرکت قرارداد بستیم.  

نظام صنفی منتظر تغییرات هستند

بازرس ویژه نمایشگاه‌های بین‌المللی خاطرنشان کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان نیازمند یک تغییرات اساسی در قوانین و مقررات هستند مثلا یک سری از تکنولوژی‌ها با قوانین ملی ما نمی‌خواند و خیلی‌ها با آن تکنولوژی ناآشنا هستند که این موضوع نیازمند حمایت است. یک سری از موضوعات را نوشته و به ریاست جمهوری ابلاغ کردیم که بنده فکر می‌کنم رسیدگی به آن زمانبر است اگر بتوانند زمان را کم کنند و زودتر پاسخی دهند بهتر است چرا که نظام صنفی منتظر تغییرات هستند تا از تکنولوژی‌ها استفاده بهتر شود.

برچسب ها: فرشاد عابدین دانش بنیان شرکت دانش بنیان صنعت ساختمان نمایشگاه ساختمان
ارسال نظر
آخرین اخبار