۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲
تعداد بازدید: ۵۳۶۸۶
بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان از 12 الی 15 مردادماه 1402 دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار میگردد.
کد خبر: ۳۲۹۱۳

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان برگزار میشود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان از 12 الی 15 مردادماه 1402 به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران پذیرای حضور علاقه مندان و دوست داران این صنعت خواهد بود زمان بازدید از این رویداد 8 صبح الی 15 عصر است.

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان ایران به عنوان یکی از بزرگترین رخدادهای صنعتی و تجاری ایران در حوزه ساختمان محسوب شده که در سال گذشته در فضایی بالغ بر 38 هزار متر مربع برگزار گردید و در این رویداد 720 شرکت کننده توانمند داخلی و خارجی و بیش از 70 هزار بازدید کننده حضور داشتند ؛ این رویداد فرصتی مغتنم بوده تا شرکت های فعال در این حوزه جدید ترین دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران این صنعت قرار دهند هر ساله در این رویداد از کشورهایی اعم از اتریش , ایتالیا , آلمان , اسپانیا , ترکیه , چک , چین , لهستان , هلند و هنگ کنگ در زمینه تولید انواع مصالح پایه ساختمانی , سیستم های سازه ای , نازک کاری , معماری و…. آخرین نوآوری های خود را در این عرصه به بازدیدکنندگان ارائه می دهند.

کالاهای ارائه شده در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان شامل ؛ ابزارها , تجهیزات و ماشین آلات راه سازی و ساختمان سازی , تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی , درب , شیشه و ماشین آلات مرتبط , درب های اتوماتیک و بالارونده , انواع بالابرها و آسانسورها , رنگ , چسب رزین , عایق های صوتی و حرارتی , آهن آلات , سنگ های ساختمانی , لوازم چینی آلات بهداشتی , شیر آلات بهداشتی و…. می باشد.

برچسب ها: نمایشگاه ساختمان صنعت ساختمان نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان حوزه صنعت ساختمان
ارسال نظر
آخرین اخبار