۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
تعداد بازدید: ۲۹۰۰۲۲
میرزابیگی با اشاره به شهادت ۱۵۰ پرستار مدافع سلامت در دوران کرونا، گفت: پرستار باید به حقش برسد و این شامل سایر کادر بهداشت و درمان می‌شود.
کد خبر: ۳۹۰۰

شهادت ۱۵۰ پرستار مدافع سلامت در دوران کرونابه گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ، محمد میرزابیگی رئیس کل سازمان نظام پرستاری در نشست خبری که در محل ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، به ارائه گزارشی از وضعیت حرفه پرستاری در کشور پرداخت.

وی اظهار داشت: خدمت با کیفیت به مردم در سر لوحه وظایف پرستاران قرار دارد و در دوران کرونا، جانفشانی کردند.

میرزابیگی با اشاره به شهادت ۱۵۰ پرستار مدافع سلامت در دوران کرونا، گفت: متأسفانه تا رسیدن به استاندارد نیروی پرستاری به ازای هر تخت بیمارستانی، فاصله زیادی داریم.

رئیس کل سازمان نظام پرستاری افزود: پرستار باید به حقش برسد و این شامل سایر کادر بهداشت و درمان می‌شود.

میرزابیگی به تعرفه گذاری خدمات پرستاری اشاره کرد و گفت: دولت سیزدهم نگاه خوبی به قانون تعرفه گذاری دارد و به زودی خبرهای خوبی خواهیم شنید.

وی به خدمات پرستاری در خارج از محیط بیمارستان‌ها اشاره کرد و گفت: متأسفانه ما سلامت را فقط در داخل بیمارستان تعریف کرده‌ایم. در حالی که باید این حق را به مردم داد تا خدمات مورد نیاز خودشان را انتخاب کنند.

رئیس کل سازمان نظام پرستاری افزود: وضعیت پرستاری در کشور زمانی قابل قبول خواهد بود که مردم از خدمات پرستاری رضایت داشته باشند و پرستاران نیز دغدغه معیشت نداشته باشند/دفاع‌پرس

 
برچسب ها: محمد میرزابیگی وزارت بهداشت رئیس کل سازمان نظام پرستاری شهادت پرستار مدافع سلامت کرونا کادر بهداشت و درمان دولت سیزدهم
ارسال نظر
آخرین اخبار