۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
تعداد بازدید: ۴۲۳۳۸۸
شرکت MSI به تازگی یک لپ تاپ جدید مخصوص تولید محتوا و کار‌های گرافیکی را با انبوهی از قابلیت‌های مختلف به بازار فرستاده است. این لپ تاپ با نام Creator Z۱۶ به سری لپ تاپ‌های قدرتمند این شرکت اضافه شده تا با کارت گرافیک GeForce RTX ۳۰۶۰ انویدیا و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، برای گیمینگ نیز گزینه مناسبی باشد.
کد خبر: ۴۶۱۴

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، نمایشگر لمسی ۱۶ اینچی این دستگاه علاوه بر نرخ بروزرسانی عالی، از رزولوشن +Quad HD برخوردار شده نسبت تصویر ۱۶:۱۰ را در اختیار کاربران می‌گذارد. این صفحه نمایش دقت رنگ بالایی دارد تا گرافیست‌ها و طراحان بتوانند به بهترین نحو کار‌های خود را روی لپ تاپ به انجام برسانند.

در لپ تاپ Creator Z۱۶ شرکت MSI از کیبورد دارای نور زمینه Mini LED استفاده شده که هر کدام از کلید‌های آن نورپردازی RGB اختصاصی دارند. طراحی این دستگاه را باید ترکیبی از شکل سنتی لپ تاپ‌های MSI و طراحی مدرن دانست. در بخش سخت‌افزاری از پردازنده نسل یازدهمی Core i۹ یا Core i۷ استفاده شده که در کنار آن ۳۲ گیگابایت حافظه رم حضور خواهد داشت.  

از خصوصیات ارتباطی MSI Creator Z۱۶ می‌توان به Wi-Fi ۶E و بلوتوث نسخه ۵.۲ اشاره کرد. این لپ تاپ پورت‌های زیادی مانند تاندربولت ۴، درگاه تایپ C، پورت USB ۳.۲ و درگاه USB-A را در اختیار کاربران می‌گذارد و در رنگ خاکستری برای خرید در دسترس قرار گرفته است.  

/MSI Creator Z۱۶ را می‌توان بسته به نوع پردازنده و در نسخه‌های Core i۹ و Core i۷، با قیمت به ترتیب ۳۴۰۰ و ۳۲۰۰ دلار خرید. شرکت MSI اعلام کرده که محصولات مخصوص طراحان و تولید کنندگان محتوای خود را با هدف در کنار هم قرار دادن زیبایی و عملکرد ساخته تا با دیگر پرچم‌داران بازار همچون مک‌بوک پرو رقابت کند. /شهر سخت افزار.

برچسب ها: لپ تاپ رایانه کامپیوتر
ارسال نظر
آخرین اخبار