۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
تعداد بازدید: ۱۴۵۷۰۲
به منظور رفع مشکلات معیشتی خانواده مطرح شد؛
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری معتقد است خیلی از مشکلاتی که در مسئله جمعیت داریم فرهنگی است نه اقتصادی که دشمن آن را از طریق جنگ شناختی به ما منتقل می‌کند و با اینکه کار سختی است، اما باید بتوانیم با همفکری آن را حل کنیم.
کد خبر: ۵۱۸۸

اشتغال بانوان در طرح قانون جوانی جمعیت مجلس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط خزعلی از تصویب طرح قانون جوانی جمعیت مجلس با موافقت رئیس جمهور برای توانمندسازی و اشتغال بانوان در ۳۱ استان خبر داد.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در مراسم رونمایی از شورای راهبردی زنان و خانواده بسیج اساتید تهران بزرگ گفت: در حال حاضر جنگ شناختی و حرکت سترون سازی برای ایجاد محدودیت دو سویه از طرف جامعه اسلامی و خانواده و اصول تربیتی سبک زندگی اسلامی شکل گرفته است.

وی افزود: همانطور که رئیس جمهور گفت، زمان جنگ‌های فیزیکی و سخت گذشته است و دشمن با محدود کردن و از بین بردن فیزیکی نسل و از بین بردن هویت و توانمندی آن با نقشه کشی‌های مختلف در امور زنان دخالت دارد.

خزعلی تصریح کرد: حضرت زینب چالش‌های رو به روی خود را تبدیل به فرصت کرد و نقشه دشمنان اسلام را از بین برد و حرکت جریان ساز، ماندگار و جاودانه را در طول تاریخ ایجاد کرد که این تدبیر در جامعه وجود ندارد، درحالیکه می‌تواند نمایانگر اهداف بلند باشد.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری تصریح کرد: مغز خزنده حافظ حیات و زندگی ماست و مغز میانی لذت ما را حفظ می‌کند و مغز متفکر و منطقی نگاه دوراندیشانه به ما می‌دهد که ما آن را کم به کار می‌گیریم.

خزعلی گفت: یکی از بحث‌های آموزش و پژوهش در مغز منطقی شکل می‌گیرد، اما آن را به کار نمی‌گیریم و قرآن کریم هم دائما گوشزد می‌کند که چرا عاقبت اندیشی نمی‌کنیم و گفتنی است که دشمن از این مسیر در حال وارد شدن به زندگی ماست و اجازه نمی‌دهد که شیوه جنگ شناختی وارد مراحل بعدی شود و باعث برجسته شدن مشکلات ما می‌شود و فرزند آوری را مشکل می‌داند خیلی از مشکلاتی که در مسئله جمعیت داریم فرهنگی است نه اقتصادی که دشمن آن را از طریق جنگ شناختی به ما منتقل می‌کند و با اینکه کار سختی است، اما باید بتوانیم با همفکری آن را حل کنیم.

او اضافه کرد: امیدواریم با تصویب قانون جوانی جمعیت و اتمام حجت ویژه بر عملیاتی شدن آن بتوانیم شاهد بهبود وضعیت جمعیت باشیم. معاونت زنان و خانواده در دو بخش مسائل آسیب زدایی مانند اعتیاد، خشونت، خودکشی و بخش دیگر توانمند سازی زنان بانوان و اشتغال آن‌ها به دستور رییس جمهور برنامه‌ای را تصویب کرده که در حال نهایی شدن آن هستیم.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری ادامه داد: مباحث اقتصادی یکی از مشکلات جامعه است و اکثر خیریه‌ها به سمت کارآفرینی و اشتغال زایی روی آورده اند تا بتوانند مشکلات معیشتی مردم را حل کنند و قرار است که این موضوع در ۳۱ استان به صورت مردمی اجرایی شود. / باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: ریاست جمهوری توانمند سازی اشتغال بانوان
ارسال نظر
آخرین اخبار