۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
تعداد بازدید: ۴۶۱۹۴۳
اسفندیاری گفت: ما در صندوق ذخیره بسیجیان به عنوان یک واحد خدمتگزار، تمام تلاشمان این است که به کمک همکاران خود در این مجموعه خدمات با کیفیت و ارزان قیمتی را به بسیجیان عضو صندوق ارائه بدهیم و در حال حاضر خدمات بیمه طرح های تسهیلاتی، معیشتی و گردشگری ارائه می شود.
کد خبر: ۸۶۴۶

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط به نقل از واحد اطلاع رسانی صندوق ذخیره بسیجیان، احمد اسفندیاری به مناسبت چهل و سومین سالگرد بهار انقلاب در ارتباط تصویری با اعضای صندوق و نمایندگان استانی ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و یاد و خاطره امام راحل، این ایام را به نمایندگان و اعضای صندوق تبریک گفت.


تکیه بر توان داخلی، شعار نیست به واقعیت تبدیل شده است

رئیس هیئت مدیره صندوق ذخیره بسیجیان با تاکید بر منویات رهبرمعظم انقلاب اسلامی در رابطه با تکیه بر توان داخلی و اعتماد به جوانان گفت: امروز در جمهوری اسلامی ایران خود اتکایی و خودکفایی در سراسر کشور بومی شده و تکیه بر توان داخلی، دیگر یک شعار نیست بلکه به یک واقعیت تبدیل شده است.
اسفندیاری افزود: یکی از مهم‌ترین دلایل سقوط رژیم پهلوی تکیه بر آمریکا بود به طوری که روی کمک آن‌ها حساب باز کرده بود، همان کاری که امروز بعضی ازکشور‌های منطقه می‌کنند و در مقابل آمریکا از آن‌ها به عنوان گاو شیرده نام می‌برد.

ضرورت تبیین دست آورد‌های انقلاب برای نسل جوان

وی با اشاره به موفقیت‌های کسب شده بعد از انقلاب و ضرورت تبیین آن‌ها برای جوانان تاکید کرد: یکی از وظایف ما این است که وضعیت نامناسب قبل از انقلاب را برای نسل جوان تشریح و دست آورد‌های ارزشمند پس ازانقلاب را برای این نسل نیز تبیین کنیم.
مدیرعامل صندوق ذخیره بسیجیان در ادامه خاطر نشان کرد: امروز، انقلاب اسلامی دیگر نهال نو پای دیروز نیست، بلکه با سپری کردن ۴۳ سال همراه با فراز و نشیب به یک درخت تنومند تبدیل شده است و اینک، فصل نگهداری از این درخت مثمر و معرفی آن به نسل‌های آینده است.

دستیابی به اهداف انقلاب با کمک مسولین جهادی و بسیجیان دلسوز

رئیس هیئت مدیره صندوق ذخیره بسیجیان با اشاره به ثمرات انقلاب و بیان اینکه دستاورد‌های انقلاب کم نیست، تصریح کرد: هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب بهره مندی از اهداف انقلاب اسلامی فاصله داریم که امیدوارم با کمک مسولین جهادی و شما بسیجیان دلسوز به اهداف واقعی آن دست یابیم.
اسفندیاری افزود: ما در صندوق ذخیره بسیجیان به عنوان یک واحد خدمتگزار، تمام تلاشمان این است که به کمک همکاران خود در این مجموعه خدمات با کیفیت و ارزان قیمتی را به بسیجیان عضو صندوق ارائه بدهیم و همانطور که اعضای عزیز می‌دانند در حال حاضر خدمات بیمه طرح‌های تسهیلاتی، معیشتی و گردشگری ارائه می‌شود.
مدیرعامل صندوق ذخیره بسیجیان ابراز امیدواری کرد تا پایان دهه مبارک فجر طرح‌های جدیدی را نیز به خدمات صندوق اضافه وبه محض عملیاتی شدن از طریق سایت و کانال‌های صندوق اطلاع رسانی کنند.

برچسب ها: طرح های تسهیلاتی کمک معیشتی تور گردشگری بسیجیان نسل جوان توانمند سازی
ارسال نظر
آخرین اخبار