۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷
تعداد بازدید: ۹۳۵۰۲۴
تفاهمنامه همکاری صندوق ذخیره بسیجیان و بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با هدف ایجاد اشتغال و محرومیت زدایی از مناطق کمتر برخوردار امضا شد.
کد خبر: ۶۳۰۲

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، با هدف ایجاد اشتغال و محرومیت زدایی از مناطق کمتر برخوردار تفاهمنامه همکاری صندوق ذخیره بسیجیان و بنیاد برکت ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) با حضور احمد اسفندیاری، مدیر عامل صندوق ذخیره بسیجیان؛ محمد ترکمانه، مدیر عامل بنیاد برکت ستاد اجرای فرمان امام (ره)؛ و جمعی از مدیران ارشد دو مجموعه امضا شد.

تمام دغدغه صندوق بسیجیان محرومیت‌زدایی و اشتغال زایی است

مدیر عامل صندوق ذخیره بسیجیان در ابتدای این مراسم با عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) و سالروز شهادت سردار عزیز اسلام حاج قاسم سلیمانی گفت: به راستی که شهید سلیمانی راه بسیجی بودن و بسیجی ماندن را به ما آموخت؛ خلوص، تعهد، وجدان کاری و صلابت این قشر امروز نه تنها در ایران که در کشور‌های مختلف منطقه و جهان جلوه‌گر شده است و عمق نگاه استراتژیک امام خمینی (ره) در مقابله با جهانخواران، استعمار و استبداد را برای ما روشن ساخته است.

اسفندیاری با بیان اینکه تمام دغدغه صندوق بسیجیان در کنار ماموریت اصلی که خدمت به بسیجیان عزیز می‌باشد، بحث محرمیت‌زدایی، اشتغال زایی در مناطق محروم بوده است، اظهار داشت: امروز بحث اشتغال زایی در ایران اسلامی با جدیت پیگیری می‌شود و همه دست در دست هم نهاده‌ایم تا بیکاری ریشه کن شود که امیدوارم این سند همکاری (تفاهمنامه صندوق ذخیره بسیجیان و بنیاد برکت ستاد اجرایی) سکوی پرشی برای ایجاد همکاری‌های بیشتر در سایر موضوعات بین صندوق و بنیاد برکت باشد.
وی امضای این تفاهمنامه را موجب برکت دانست و عنوان کرد: اکنون با امضای این تفاهمنامه با کمک بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مرحله اول ۱۵۰۰ طرح اشتغالزایی با ارزش بیش از هزار میلیارد ریال در دستور کار قرار خواهد گرفت و ما وارد مرحله‌ای جدیدی از خدمت به مردم عزیز در مناطق محروم و کمتر برخوردار خواهیم شد.

۱۵۰۰ طرح اشتغالزایی با ارزش بیش از ۱۰۰۰ میلیارد ریال در دستورکار صندوق بسیجیان

گام‌های جدی برای حل مشکلات هموطنان مناطق محروم

در ادامه، محمد ترکمانه، مدیر عامل ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، ضمن عرض خیر مقدم به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره صندوق ذخیره بسیجیان اظهار داشت: افتخار مجموعه بنیاد برکت این است که همه بسیجی هستیم و این برای ما یک افتخار و البته یک مسئولیت سنگین در قبال مردم عزیز است.
مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اشاره به مشکلات مربوط به حاشیه نشینی و مهاجرت از روستا‌ها به شهر‌های پرجمعیت گفت: یکی از بزرگترین مشکلات جامعه ما نبود اشتغال در روستا‌ها و مناطق محروم است که به تبع حاشیه نشینی و مهاجرت به شهر‌ها را در بر دارد، اما امیدواریم انشالله با امضای این تفاهمنامه و همکاری با صندوق ذخیره بسیجیان، بتوانیم گام‌های عملی و جدی برای حل کردن مشکلات بسیاری از هموطنان عزیز در روستا‌ها و مناطق محروم برداریم. / واحد رسانه و اطلاع رسانی صندوق ذخیره بسیجیان.

 

برچسب ها: اشتغالزایی گسترده بسیجیان صندوق سرمایه‌گذاری
ارسال نظر
آخرین اخبار